Nummering bijschriften werkt niet naar behoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Treegske

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2018
Berichten
1
Hallo iedereen.

Voor mijn GIP moet ik een GIP-dossier maken en daar zou ik graag afbeeldingen bij hebben om mijn project te verduidelijken.
Echter als ik daar een bijschrift aan toevoeg, loopt de nummering in het honderd. Ik heb voorlopig nog maar 7 afbeeldingen, maar toch zit hij opeens te nummeren van 10, 11, 12, ...

Als ik de nummers handmatig aanpas, dan zijn deze bijschriften niet meer te vinden in de lijst met afbeeldingen, wat dus niet de bedoeling is.
Ook de oplossing van CTRL A en F9 werkt niet, dan plaats hij ze in de juiste volgorde, maar daarmee is de nummering nog niet juist.

Ik hoop dat er hier ergens een Word knobbel aanwezig is die mijn probleem kan oplossen :rolleyes:.
Bekijk bijlage GIP-dossier.docx
 
Knobbels genoeg, maar iets minder plaatjes met nummers :)
 
Ik weet niet of je het al heb opgelost, maar als je een figuurlijst toevoegt kan je zien dat enkele van je bijschriften meerdere keren weergegeven zijn.

Lijst met afbeeldingen.png

Ik zou alle bijschriften even verwijderen, en opnieuw beginnen. Als dat niet werkt kan je nog het kopje "figuur" gebruiken ipv je eigen gemaakte "afbeelding", dan begint de nummering weer netjes van vooraf aan.
Theoretisch gezien zou het verwijderen van de dubbele bijschriften ook moeten werken, maar ik weet niet of dat in de werkelijkheid soepel zal lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan