Samsung contacten overzetten van SD kaart naar Google account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvw

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2012
Berichten
106
Hoi,

Ik heb mijn (android) contacten opgeslagen op mijn SD kaart, maar wil deze graag naar de cloud zetten via mijn google account.
Wanneer ik een nieuw contact toevoeg kan ik wel kiezen om deze op te slaan op mijn google account, maar ik kan nergens kiezen mijn contacten ook te koppelen aan mijn google account.
Weet iemand hoe ik dit toch voor elkaar kan krijgen zonder handmatig alle contacten opnieuw in te moeten stellen?

Alvast bedankt,
Tim
 
Hallo Tim, een vraagje, heb je op je samsung (smartphone) ook je google account? Zo ja dan kan je deze laten synchroniseren.
Bij aankoop van een nieuw toestel of bij eventueel terug zetten naar fabrieksinstellingen heb je alles terug als je terug je google account instelt.

Succes
 
Hoi,

Ja er zit wel een google account op gekoppeld. Hoe synchroniseer ik dit precies?

Bedankt voor de hulp alvast
 
ga op je smartphone naar instellingen, cloud en accounts, accounts, kies je google account en kies daar wat je allemaal wil sychroniseren.
BTW, je zegt dat je contacten op opgeslagen zijn op je SD kaart? bedoel je misschien dat je contacten op je SIM-kaart staan?
Je kan ook instellen dat je contacten moeten opgeslagen worden op je google account.
Hierna een uitleg hoe je de contacten van je sim-kaart kunt importeren in je google account:
https://www.catronics.be/tips-van-d...n-je-sim-kaart-overzetten-op-je-gmail-account.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan