Lan-instellingen en Proxyverbindingen weigeren dienst

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigLJohn48

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
113
Ik heb Windows 10 Pro en Microsoft Edge. Als ik bij - Internet Opties - Verbindingen - LAN-instellingen mijn LAN instellingen wil aanpassen (vinkjes) plaatsen + O.K. dan mislukt dat. In die zin, dat als ik OK aanklik en weg ben, ik naderhand moet concluderen dat er helemaal niets aangevinkt is. Het zelfde probleem doet zich voor bij de proxy-instellingen. Daar ga ik naar toe via het Actiecentrum - Netwerk en Internet - Proxy. Vink ik - Instellingen automatisch detecteren - aan + opslaan en wegklikken, dan moet ik naderhand concluderen dat dit vinkje ook verdwenen is. Zo kan ik natuurlijk nooit wat instellen op dit gebied. Het is net als of de OK toetsen niet willen werken. Hoe kan ik dit weer normaal werkend krijgen ?
 
Home Group Listener

Ik heb nog nooit gehoord van de Home Group Listener. Nietemin bleken alle instellingen aldaar goed te zijn, en heb ik via Command in de administrator modus het commando; - sc config HomeGroupListener start= demand - ingegeven, opgeslaan, en de computer opnieuw opgestart. Daarna bleef ik weer met de kwaal zitten....
 
Laatst bewerkt:
DHCP instellingen Router

In mijn router staat de complete reeks beschikbare DHCP instellingen op - Enable -. Er moet dus aldaar toegang zijn. Ik gebruik ook NordVPN met dubbele tunnel beveiliging. De computer blijft net zo snel als voorheen. Laat ze maar komen met die sleepwet. Maar al zet ik deze uit, veranderd er niets. Ook niet na een herstart van de computer. Het moet toch duidelijk iets anders zijn. Al hoop ik niet dat de software van Windows ergens beschadigd is. Iemand nog suggesties ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan