Te versturen verjaardagskaarten vooraf beoordelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekend2

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Berichten
112
Hallo,
Ik verstuur regelmatig kaarten van Jacquie Lawson. Als je een kaart uitzoekt kan je de animatie (video) bekijken en daarna kiezen of je die kaart wilt versturen of niet. Dat vooraf bekijken van die kaart lukt niet meer in de google chrome browser van mijn laptop en ook niet in een opera browser. Doet het wel met microsoft edge.
Ik heb Google Chrome eerst eens gereset en toen dat niet hielp opnieuw geinstalleerd maar dat was de oplossing ook niet. Daarna Adobe Flashplayer nog geprobeerd maar hier werkte het ook niet mee. Jacquie Lawson schijnt met HTLM5 te werken en als ik het goed heb begrepen doet You Tube dat ook. You Tube wordt wel gewoon afgespeeld. Iemand een idee waarom de kaarten wel afgespeeld worden in Microsoft Edge en bijv. niet in Google Chrome.
 
Dit is informatie over de speler die er wordt gebruikt. Wellicht dat je daarmee verder komt:
Player.PNG
 
Bedankt voor de snelle reactie. Volgens mij is dit precies hetzelfde als hetgeen ik heb. Maar ik zal het nauwkeurig vergelijken.
 
Zoals geschreven, ik heb het overzicht wat je stuurde kort geleden gezien en het leek mij hetzelfde. Ik probeer van alles maar weet echt niet meer hoe ik dat overzichtje destijds naar voren toverde. Ik ben er wel achter dat er diverse browsers zijn die het niet
afspelen dus ik ben maar overgestapt op een browser die dat wel doet. Voorlopig (voor mij) dus nog een mysterie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan