Moto G5s niet te openen in windows verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbolland

Verenigingslid
Lid geworden
5 jul 2001
Berichten
327
Beste,
Mijn Motorola G5s kan ik wel zien in windows verkenner maar als ik daar op klik zegt hij "Deze map is leeg".
Zou het kunnen dat deze mobiel versleuteld/beveiligt is?

Heeft iemand een idee hoe ik er wel in kan komen met windows verkenner?

Ik moet nu iedere keer mijn SD kaartje eruit halen en in mijn laptop stoppen om bestanden erop te zetten.

Rob
 
Klopt de structuur die Motorola aanhoudt nog wel? Zijn er soms andere bestanden of mappen in de root van die SD kaart terecht gekomen?
Formateer de kaart eens met je telefoon (of anders juist via Windows). Ze vinden mekaar blijkbaar niet aardig..
 
Bedankt voor je reactie,

Helaas niet gelukt zoals je beschreef.
SD kaartje geformatteerd door de telefoon en meteen usb kabel eraan naar de laptop en helaas
ik krijg nog steeds boven genoemde melding: Deze map is leeg.
Het ligt dus niet aan de sd kaart.
Ik kom dus helemaal niet in de telefoon.
Rob
 
Bedankt voor de reactie,
Ja ik heb die link ff gelezen en lees daar dat het sd kaartje de schuldige is.
Helaas is dit in mijn geval niet zo.
Ik zal ff duidelijker zijn wat er aan de hand is in telegram stijl:
Vorige telefoon Samsung J5 met sd kaartje 32Gb merk Samsung met muziek, fotos enz erop.
Moto gekocht en alles geinstalleerd, daarna sd kaartje van de J5 uit de samsung in de Moto gedaan.
Geen probleem, kan alles afspelen en fotos bekijken. Kan ook gewoon met bestands beheer op de sd kaart kijken wat erop staat.
Nu wil ik nieuwe muziek op de Moto zetten en gebruik de meegeleverde USB kabel en koppel de Moto aan mijn laptop en open ik windows verkenner.
Krijg ik de volgende melding: Deze map is leeg, terwijl mijn laptop wel mijn Moto herkend met Moto G5s.
Nu open ik op de Moto instellingen, Beveiliging en daar staat bij Telefoon coderen: Gecodeerd. Als ik hierop tik gebeurd er niks.
Ik kan dus de codering niet ongedaan maken.
Hij is dus met Android of van Moto gecodeerd en kan er dus niks mee als ik hem aan een windows apparaat koppel via usb kabel.
In de handleiding van de Moto staat dat je gewoon, zoals het ook met mijn samsung J5 ging, aan de laptop kan hangen via de meegeleverde usb kabel
je dan gewoon bestanden kan overzetten van laptop naar de Moto.

Dus wat is hier aan de hand?
Rob
 
Volgens mij kan je op je telefoon naar instellingen gaan>verbindingen>en dan selecteer als harde schijf. Of op je pc instellen -toon verborgen bestanden?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.
Maar helaas dit werkte ook niet.

Maar ik heb het wel gevonden.

Moto aansluiten via USB aansluiten op PC,
Veeg van boven naar beneden over je Moto scherm,
Er verschijnt een venster:
"USB voor bestandsoverdracht"
Tik hierop en de rest wijst vanzelf.
Zoals: (zelf aanvinken)
Dit apparaat opladen
Bestanden overbrengen
Foto's overbrengen (PTP)
Apparaat gebruiken als MIDI

Kies wat je wil en je ziet meteen op je PC in windows verkenner alles wat al op je Moto staat.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan