Poe injectoren kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
164
Beste Leden.

Ik wil mijn Foscam camera's (FI9853EP) voorzien van poe injectors maar ik heb hier een vraag over mijn camera's zijn DC12 volt/1,.0 Ampere 4.2 watt, Poe 802.3af)
Waar moet ik precies op letten bij de aanschaf ? ik zie namelijk wel veel poe injectors die 48 volt en 0,5 ampere zijn, ik neem dat die 0,5 te weinig zal zijn.
Ik heb een poe injector gezien 48Volt 5 ampere 15,4 watt is deze geschikt?

Alvast bedankt. Groet Rene
 
uhm 802.3af is 48V. Als het 12V is, is het geen 3af. Als de camera om kan gaan met .3af is de 48V 0,5A voldoende (eigenlijk is .3af max 0,35A dus 0,5A is al boven minimum specs).
 
Ik heb nog eens na gekeken en er staat duidelijk DC 12/1.0A;poe 802.3AF. Maar kan ik die poe injector gebruiken die ik in mijn vorige post aangaf?
 
Alle injectoren die AF ondersteunen zijn prima, ook die van 0,5A. AF is de laagste hoeveelheid energie, dus alles wat AF aankan zou moeten werken.
 
Dat is een duidelijk antwoord, dankjewel daarvoor. Ik dacht dat ik dus naar wattage en ampère moest kijken, verkeerd gedacht.
 
Ik was eens bij bol aan het kijken maar bij veel injectors staat AF niet bij dan kan ik die beter niet kopen? Wat kan dan nog beter een 100mbit of gelijk GB injector aangezien mijn camera’s maar 100 Mbit maximaal hebben, ik kan geen 1 GB camera’s vinden?
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp heb ik niks aan poe injector die ook 1 GB aankan, terwijl mijn camera’s 100mbit aankunnen en wel aan gigabit switch heeft gehangen wat altijd gewerkt heeft, alleen wil ik de switch weg doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan