2e monitor aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjima

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2001
Berichten
858
kan ik met deze aansluitingen een 2e monitor aansluiten ? ik heb nu 1 monitor aangesloten op de blauwe aansluiting .

kabelaansluiting.jpg

tjima
 
Is geen probleem, als je 2e scherm ook alleen een vga aansluiting heeft zal je er alleen een verloopje tussen moeten zetten.
 
Volgens het plaatje heb je een HDMI aansluiting. kijk eens wat je daar mee kan aanvangen (HDMI aansluiting op je 2e monitor)
 
mijn 2e scherm heeft ook een witte aansluiting DVI en mijn PC ook . mijn 1e scherm is aangesloten op de vga aansluiting.
of kan ik ook een vga splitter gebruiken om daar 2 schermen op aan te sluiten .

tjima
--
 
Laatst bewerkt:
mijn 2e scherm heeft ook een witte aansluiting DVI en mijn PC ook
Waarom dan een vga splitter? met een vga splitter heb je 2 beeldschermen met hetzelfde beeld, overigens.
 
Inderdaad lange pier dat is niet de bedoeling.

ik heb het volgende aangeschaft dvi-vga-adapter-zilver.jpgdvi-vga-adapter-zilver (1).jpg om mijn scherm aan te sluiten op een vga aansluiting .
mijn pc vind geen 2 scherm . kan ook niet in de configuratie scherm het item beeldscherm vinden . zodat ik een 2e scherm kan instellen . ScreenHunter_392 Apr. 04 19.26.jpgScreenHunter_393 Apr. 04 19.30.jpg.
wanneer ik mijn 2e scherm aansluit op de normale vga aansluiting doet de scherm het wel maar als ik de scherm aansluit op de dvi =vga aansluiting doet ie niets .

ik heb een NVIDIA GeForce GT 545 kaar in mijn pc zitten ScreenHunter_394 Apr. 04 19.41.jpg
wat doe ik verkeerd ????
Tjima
 
Laatst bewerkt:
Ik snap even iets niet...
In je startpost zeg je dat je nu 1 monitor hebt aangesloten op de blauwe ( VGA ) aansluiting.
Nu laat je een verloop zien van VGA naar DVI....maar die VGA-aansluiting had je al gebruikt dus hoe sluit je nu dat 2e scherm aan dan..?
 
Snap er ook geen hout van, je hebt een monitor met een VGA ingang en eentje met een DVI......

En als het een DVI-d ingang is zal dat verloop sowieso niet werken.
 
Het is gelukt.
ik heb een verloop van dvi naar vga aangesloten en een kabel naar mijn 2e monitor.
en de software van mijn videokaart Geforce gt545 geupdate . en viola ik heb beeld op mijn 2e scherm.
het werk nu prima . .
dank voor allen voor de reacties
gr tjima
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan