Orgineel javascript quiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rogier25

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2018
Berichten
7
Goedenmiddag,

Ik moet een javascript quiz hebben in java. De quiz moet orgineel zijn en de code kan dus niet van internet komen. Als iemand mij hiermee kan helpen voor donderdag avond zou het fijn zijn! De beloning is €40.
Als de samenwerking goed bevalt heb ik in de toekomst nog een paar van dit soort dingen.
 
Java of Javascript? Beiden is een groot verschil en is te vergelijken als appels met peren.
Waarom mag het niet van internet vandaan komen?
 
Het is in javascript sorry Verkeerd vermeld. Het mag geen plagiaat zijn. Het moet een orginele quiz zijn.
 
Waarschijnlijk omdat het huiswerk betreft. Laat maar komen die opdracht, lang geleden dat ik nog eens huiswerk heb gemaakt :) Die € 40,- staat, ook als je geen voldoende haalt?
 
Top! Dit is mijn nummer:0627991263
Als je hier contact op wilt nemen dan stuur ik u daar de opdracht
 
Het lijkt mij niet slim om hier nummers te communiceren, en hoogstens een mailadres.

Als dit inderdaad een schoolopdracht is, en dat je ervoor betaalt hoop ik toch echt dat je leraar hier mee zal kijken een onvoldoende zal uitdelen.

Beste oplossing: Leg het gewoon uit aan je leraar dat je het niet snapt, of te weinig tijd hebt, en wie weet krijg je uitstel. Op mijn opleiding hadden we ook een bufferweekje om opdrachten af te kunnen ronden die je niet af kon ronden. En die 40 euro kan je prima in je eigen zak houden voor een leuk extraatje!
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat mijn cynisme door de vragensteller over het hoofd wordt gezien. Dus dan maar even heel duidelijk. Ongeacht de prijs, ik ga je huiswerk niet maken. Tot donderdag heb je nog wel een aantal uren om inhoudelijke vragen hier te stellen. Dan zijn we vast wel bereid om je met wat antwoorden in de juiste richting te sturen.
 
Ik snap wat jullie bedoelen! Dit is een onderdeel van de opleiding waar mijn interesse niet ligt maar wat toch af moet. Van de leraar op school word ik niet veel wijzer want die helpen niet, vandaar dat ik het op deze maniet probeer. Ik ga hier zelf ook niet uitkomen namelijk.
 
Je kan ook vertellen waar je op vast loopt? Een complete script-request voor je huiswerkopdracht is een not-done.
Stel je toch eens voor dat je leraar mee zou kijken, dan betekent het geheid een onvoldoende.

Als je gewoon uitlegt wat je probleem is, en waar je op vastloopt dan is er niks aan de hand.
Ik neem aan dat je zelf al enige kennis van JavaScript hebt opgedaan? Zo niet, dan zou ik daar eens eerst aan beginnen.
Zo wel, dan horen we graag je probleemstelling of vraag waarop je precies vastloopt.
 
oke ik zal mijzelf er in gaan verdiepen en als ik vragen heb ze hier stellen bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan