Win7 ziet mijn externe Harddrives nit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guinan

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2007
Berichten
22
Na2 keer in de soep gelopen te zijn, voor de derde keer Win7 geinstalleerd, Nu ik echter mijn externe HD wil gebruiken om progs te installeren ziet-ie em dus niet. Ook 2 andere HD's geprobeerd, niets. Andere usb hubs, andere rechtstreekse ingangen, niets! Hij ziet alleen maar de C en de D (2e ingebouwde) HDs, ook niet de (ingebouwde) DVD speler, tenzij ik er een DVD in doe. USB kaart kan het niet zij want (USB-) muis werkt wel.
Na de 2 vorige installaties werkte alles nog wel.
Ik ben zo langzamerhand gek van het proberen en piekeren. Ik hoop dat iemand mij raad kam geven.

Gelukkig kan ik op m'n tablet nog iets want zonder Eset kan ik op m'n pc ook niet het internet op
 
Ik heb nooit drivers hoeven te installeren, dat deed vlgs mij Windows vanzelf als ik de drive aansloot.
Nou heeft W7 natuurlijk nog geen update binnengehaald omdat ik zonder anti virus het internet niet op kan. Zou 't em in die updates kunnen zitten? Lijkt me niet onlogisch. Ik heb wel een proefversie die ik er zo lang op kan zette, zou dat helpen?
Sorry hoor, m'n begrijpertje is niet zo groot, haha ben een gebakkie van 70!
 
Drivers worden niet allemaal goed geinstalleerd, dat zijn de generieke windows drivers en die werken soms.
En ben zelf van net na de 2e wereldoorlog dus dat is geen excuus.:cool:

Haal de juiste drivers op bij de mobobakker of pak de driver cd erbij.

En je kunt best wel op het net zonder anti virus, ligt eraan waar je naar toe gaat.
 
Na2 keer in de soep gelopen te zijn, voor de derde keer Win7 geinstalleerd
Is dat ding al eens open geweest?
Hoe oud is een en ander (merk,type enz.)?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan