CuteNews, template probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
255
Ik gebruik CuteNews. Gisteren heb ik deze updated naar de nieuwste versie 2.1.1. Nadat ik 2 nieuws items heb gewijzigd worden deze niet goed weer gegeven ...het lijkt erop dat de template niet goed werkt op deze items. De niet herschreven items zien er goed uit. ?????
Zie https://www.fvbussel.nl --> Nieuws.

Alvast bedankt voor een reactie.
Frans
 
Ik zie gewoon je nieuws? Kan je vertellen wat er wel en niet goed werkt, en hoe het wel moet zijn?

En als het probleem optreedt na een update, staat er in de handleiding misschien is over de wijzigingen?
En als je de standaard template gebruikt? Werkt het dan wel?
 
Nieuws wordt gewoon zichtbaar en de titel en de regel met de datum zien er goed uit maar de tekst van het item zag er niet goed uit.
...maar ik heb het opgelost. Het probleem zat in het overschakelen naar de CKEditor welke <p></p> rondom de tekst plaatst.
Omdat het nieuws in het archief wel goed wordt weergegeven heb ik de templates voor het nieuws en het archief met elkaar vergeleken. In de template voor het nieuws had ik 2x gebruik gemaakt van <span style...></span> --> titel en regel met datum, werken goed. Voor het nieuwsitem (short-story) had ik <p style ....</p> gebruikt ---> werkt niet goed. In de template voor het archief gebruikte ik alleen <span style...></span>. Ik heb daarom <p style....></p> verandert in <span style...></span> ...en dit werkt prima, ook met de CKEditor. In de template van het nieuws nog een extra <br> geplaatst en de 5 recenste items aangepast door deze door de editor te halen zonder de tekst aan te passen. Links werken nu ook.
 
Als CKEditor hetzelfde doet als TinyMCE dan kan je dit gebruiken
Enter : geeft <p>..</p> om een tekst
Shift + Enter : een <br/> in de regel en niet een <p>..</p>

Echter omdat je website responsive is adviseer ik zo weinig mogelijk <br/> in je tekst te zetten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan