windows logon verschijnt elke keer met, deze windows is een illegale copy

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem53

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2011
Berichten
50
hoe verwijder ik die kb update waar deze melding/software in blijkt te zitten ?
- Ik las dat je naar system 32 moet gaan en naar winlogo.dll of wintray.dll moet zoeken...ik ken ze beide nergens vinden !!
- bij de update geschiedenis ken ik die ( kb 905475 of zoiets ) ook niet vinden om die te verwijderen.
ken iemand mij helpen ?

Mijn windows 7 is niet illegaal, maar daar ik windows 10 ooit via mijn windows 7 geupload heb en die mij toch niet beviel ben ik terug gegaan naar windows 7 en sindsdien heb ik elke keer die melding
 
Foute aanpak dus: Of je zorgt ervoor dat Windows juist niet als illegaal wordt bevonden i.p.v. de detectie uit te schakelen.

Wat zegt Microsoft als je de boel probeert te activeren?
 
Beste,

Ik heb al zelfde fenomenen gezien , Kan je eens een nieuw accound aanmaken en kijken of je dan nog de melding hebt het kan ook een afpersing zijn.
heb je ooit een telefoon beantwoord met aan de lijn iemand die beweert van microsoft te zijn en je registratienr heeft gevraagd?
Ik heb ooit eens een lecentie gehad die stopte met werken door zoiets...

Een oplossing zorg dat je een usb maakt als je geen andere pc hebt
http://www.pendrivelinux.com/universal-usb-installer-easy-as-1-2-3/
hierdoor kan je met een mint installatie nog aan je bestanden en kan je verderwerken op een mint linux gratis instalatie
 
Als ie echt legaal is hoef je eigenlijk niks te verwijderen.
Ik ken minimaal een geval waar het automatisch kan optreden: pc's die aan een active directory hangen in een bedrijf, die kunnen als ze lang niet op het netwerk aangesloten zijn, ook een "illegale melding" krijgen. Als het niet te lang is verlopen en je sluit hem weer aan op het netwerk dan wordt al heel snel de zaak "gerepareerd"...
 
hoe verwijder ik die kb update waar deze melding/software in blijkt te zitten ?
- Ik las dat je naar system 32 moet gaan en naar winlogo.dll of wintray.dll moet zoeken...ik ken ze beide nergens vinden !!
- bij de update geschiedenis ken ik die ( kb 905475 of zoiets ) ook niet vinden om die te verwijderen.
ken iemand mij helpen ?

Mijn windows 7 is niet illegaal, maar daar ik windows 10 ooit via mijn windows 7 geupload heb en die mij toch niet beviel ben ik terug gegaan naar windows 7 en sindsdien heb ik elke keer die melding

Bel Microsoft voor de activering.
https://answers.microsoft.com/nl-nl...tivering/d098c315-f293-4ede-9b2e-0bf1e09f397a
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan