Levono ideapad MIIX 310-1DICR met nukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
4.439
Levono ideapad MIIX 310-1DICR met nukken= is een combi van computertje met tablet. Laten vallen en glas kapot. Nu wil ik hem leegmaken, maar de software is in de war en ik heb te weinig ruimte over om herstel etc. uit te voeren, uiteindelijk denk ik dat ik opnieuw win 10 erop moet zetten vanaf USB stick dan zijn mijn gegevens eraf en kan ik hem aan de liefhebber weggeven i.p.v. in de vullisbak. Ik moet echter in BIOS komen. Het app. start op zonder scrollende zwartwit opstart zodat ik niet kan zien welke toets ik in moet drukken om op te starten van de USB stick. F8 en del. op de gok geprobeerd maar geen sjoege. Is er een andere manier om die schijf leeg te krijgen, te formateren etc?? Alle mogelijkheden van herstel falen. Wegens te weinig ruimte en ik kan er niet meer afhalen. En kan niet in de BIOS komen of in opstart scherm waar je de keuze hebt om op te starten van een ander medium. Met barst in het glas toch nog leuk dingetje maar niet voor mij. Ging toch al veel te slow en tegen een barst aan kijken is een nagel aan mijn doodskist. Maar veel mensen zouden er weer leuke dingen mee kunnen doen.
 
Ik denk dat ik de sloophamer maar ga gebruiken, hij gaat niet eens uit als ik op aan/ uit druk. indien wel weet je niet of hij al aan het opstarten is. Is de tweede Lenovo met allerlei merkwaardige negatieve verschijnselen. N.B. overblijfsel van IBM. Hardware goed maar software dubieus als ik dat al mag beweren met twee ( slechte) ervaringen, zgn. koopjes als gimmicks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan