Snelkoppeling uit verkenner naar e-mail slepen lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Witsenburg

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Berichten
134
Hoi,

Ik heb sinds vandaag Windhoos 10 en Outlook 2010, en ik denk dat het probleem in Outlook zit, ergens een instelling. Vandaag mijn vraag hier.

Ik sleepte vaak, met de rechter muisknop, documenten naar een mail. Bij het loslaten van de rechter muisknop kreeg ik dan een keuzemenu met onder andere de optie 'Hier snelkoppeling maken'. Binnen de verkenner werkt deze optie nog steeds. Dus als ik dit van de ene map naar een andere doe. Maar van een map naar de mailbericht dat ik aan het schrijven ben, werkt het nu niet meer. Houd Outlook het plakken van snelkoppelingen tegen? Als ik gewoon een snelkoppeling maak en die naar de mail verplaats wordt hij als bijlage geplaatst, niet in de tekst waar ik hem wil hebben.

Alvast bedankt,

Hugo
 
Waarom zou je een snelkoppeling willen mailen?
De ontvanger heeft daar niks aan zonder het originele bestand op dezelfde locatie.
Een bestand zelf kan je gewoon naar het tekstvenster van de email slepen om deze als bijlage toe te voegen.
 
Vreemd. Normaal zou dat moeten werken. Staat ook zo op internet. Helaas heb ik geen Outlook. Mogelijk kun je Invoegen gebruiken. Dan zet je het adres in de link. vb E:\Inhoud\Nieuwe map\test.docx en dan staat die bij mij in WLM wel in het document.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan