Gmail gespreksweergave Marktplaats

Status
Niet open voor verdere reacties.

Winterkoning

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
204
Beste, mijn Gmail staat op gespreksweergave en dat werkt prima, maar bij reacties via Marktplaats ontstaan er toch verschillende gesprekken in mijn postvak. Het worden dus meerdere regels ondanks dat de onderwerpen van de berichten hetzelfde zijn. Weet u hoe ik dit kan verhelpen? Bedankt.

Ik werk met Windows 8 en gebruik Gmail via de browser Chrome, maar volgens mij doet dat er niet toe, want in de Gmail app op mijn telefoon is het hetzelfde.
 
Hallo. Probeer eens.

[h=3]Hoe schakel ik het ontvangen van e-mails uit?[/h]Wil je alleen gebruikmaken van Mijn Berichten? Zet het ontvangen van e-mails van gebruikers uit. Dit kan alleen via de Marktplaats app.
  1. Ga naar Instellingen in de app.
  2. Klik op Notificatie Instellingen onder Notificaties.
  3. Zet de knop achter Ontvang een e-mail naar links (uit).
  4. Vanaf nu ontvang je alleen nog berichten in Mijn Berichten.
 
Dan ontvang ik toch helemaal geen email meer? Ik wil de email wel ontvangen maar dan goed verzameld per gesprek.
 
Bedankt voor de suggestie maar dat vind ik geen oplossing, omdat ik dan steeds naar marktplaats. nl of de app zal moeten gaan om te kijken of ik berichten heb. Of ik moet notificaties instellen. Wat ik wil is dat Gmail de berichten goed groepeert.
 
Dan kun je zelf mappen of een label maken in Gmail toch?
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt, maar ik bedoel iets anders, namelijk dat berichten van dezelfde conversatie niet samengevoegd worden. Misschien dat een plaatje het duidelijker maakt.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180509-121239.jpeg
    Screenshot_20180509-121239.jpeg
    376,8 KB · Weergaven: 58
Hoi. Probeer deze eens.

volgens mij zo:
Ga rechts bovenin naar Instellingen en kies je op tabblad Algemeen voor Conversatieweergave/gespreksweergave.... uit bij het onderdeel Conversatieweergave/gespreksweergave..... Daarna klik je onderaan de pagina op Wijzigingen opslaan. Vanaf dat moment is er een strikte scheiding tussen ontvangen en verstuurde berichten. Mocht je toch spijt krijgen, dan is conversatieweergave altijd weer in te schakelen.
 
Bedankt. De vraag die ik stelde was dat mijn Gmail staat op gespreksweergave staat en dat werkt prima, maar bij reacties via Marktplaats ontstaan er toch verschillende gesprekken in mijn postvak. Het worden dus meerdere regels ondanks dat de onderwerpen van de berichten hetzelfde zijn. Weet u hoe ik dit kan verhelpen?
 
Als je op uit klikt moet je het onderin de pagina de wijzigingen opslaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan