De weergave van taken van een tweede account in de agenda voorkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

KokosMakroon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2018
Berichten
1
Ik probeer hier al een tijdje uit te komen, maar het lukt niet en nergens vind ik een antwoord op mijn vraag. Vandaar hier mijn eerste vraag op dit forum. Ik zie uit naar de antwoorden.

Op kantoor gebruik ik Outlook. Ik gebruik het voor e-mail, als agenda en maak daarbij gebruik van taken. Ik gebruik taken voor korte acties die ik niet plan op een bepaald moment, maar toewijs aan een bepaalde dag. Mijn agenda heb ik zo ingesteld, dat onder de dag een lijst met taken voor die dag staat.

Nu is echter het probleem dat ik volledig gemachtigd ben voor een ander (gezamenlijk afdelings)account en dat die taken óók allemaal in mijn agenda verschijnen. Het secretariaat gebruikt veel 'vlaggetjes' waarmee e-mails als taak worden aangemerkt en die verschijnen in mijn agenda. Daarmee wordt mijn takenlijst echter vervuild.

Nu is het probleem dat ik geen mogelijkheid zie de taken van het andere account uit mijn agenda te weren. Het leek mij eenvoudig op te lossen door de machtigingen te wijzen van het andere account, namelijk dat ik niet gemachtigd ben taken te zien, maar dit blijkt niet te kunnen. De takenbalk in de agenda is ook niet dusdanig aan te passen (het rechtermuisknop-menu geeft geen optie om weergave of eigenschappen te wijzigen).

Is er iemand die bekend is met dit probleem? Of met ideeën dit op te lossen/te omzeilen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan