Is php echo binnen waarde van HTML-tag mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk je, dat ik gek ben en Esperantaans commentaar, dat ik alleen voor mezelf bedoeld heb, ga vertalen? Dat commentaar heb jij helemaal niet nodig, als je tenminste in staat bent de codes te lezen.
Dus het lijkt erg op een leugen, als je zegt, dat ik je "Esperantaans" voorschotel. Je hebt het helemaal niet nodig!!!!!!!!!!!
Ik heb een zeer duidelijke vraag gesteld, namelijk:
Hoe kan ik "illegal character[Meer info] tutmondeco.php:1:6" op een lege regel interpreteren.
De rest is bull-****.
Verder houd ik niet van mensen, die schrijven "wij" vinden Esperanto geen gewone taal. Wie is die wij?
Jij vindt het niet gewoon.
 
Vreemd dat je meteen weigert dat wij feedback op je code mogen geven. Zorg gewoon dat we het begrijpen.
Gewoon een vorm van nettiquette. Dat jij dat aan je laars lapt, is gewoon not-done. Commentaar is voor wie het script leest, en niet enkel voor je eigen.

Misschien staat er wel in dat commentaar over je code iets wat een foute aanname is.
Misschien is het wel een hele cruciale gevaarlijke aanname die je script in gevaar brengt?
Mogen we je daar dan niet over op de vingers tikken?

Doe ons een lol, en zorg dat je op gelijke lijn met ons hier in Nederland (en België) ligt, en dat we je script begrijpen.

Hoewel je wel Nederlands kan discussiëren, lijk jij te denken dat Esperanto hier bekend is en dat ik diegene ben die zich aanstelt. Maar geloof me, dat is NIET het geval.
En het is ook erg onwenselijk dat je het door onze keel lijkt te proppen.

Ik snap dat je je geliefde taal verdedigt, maar wat meer respect is zeker op zijn plaats.
Ga anders maar even wat inlezen over Nederland zelf, als je niet weet hoe onze cultuur hier in elkaar steekt.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik onaangenaam vind: dat door jou of die andere "expert" Esperanto in een hoek gezet wordt waar het niet thuishoort. Wat is er "exotisch" aan Esperanto?
Pardon! Als je mij bedoelt met die andere "expert" dan wil ik graag dat je berichtjes van mij terugleest om erachter te komen dat mijn kritiek zeer minimaal is en mijn hulp welwillend is. Ik wil geen onderdeel worden van een oneindige discussie die alleen maar negatieve berichtjes oplevert.

Wat je zorg betreft, dat helpers minder geneigd zouden zijn een probleem met een niet direct begrijpelijke variabele naam op te lossen, daar geloof ik helemaal niet in
Vragen die mij onduidelijk zijn door Esperanto beantwoord ik niet tenzij de Nederlandse tekst aangeeft wat de vraag is, dan krijg je van mij een Nederlands antwoord en de code is dan in EN en/of NL.

Ik heb geprobeerd uit te leggen, hoe belangrijk en "gewoon" Esperanto is
Gewoon lijkt mij niet, we leren op school geen Esperanto terwijl Engels een verplicht examenvak is.

Als ik in Stackoverflow of Helpmij kijk, zie ik ook tal van afkortingen, die ik niet direct begrijp. Is dat dan gewoon?
In het algemeen heeft dit meestal te maken met de kennis op het gebied van webtalen. Dit is niet vergelijkbaar met kennis over Esperanto want die is op de websites die je noemt nihil.

Dit berichtje is alleen naar aanleiding van je onterechte bewering over mij. Verder ga ik niet mee in deze oeverloze discussie!
 
Derks:
Wat je zorg betreft, dat helpers minder geneigd zouden zijn een probleem met een niet direct begrijpelijke variabele naam op te lossen, daar geloof ik helemaal niet in
Mega Senior:
Vragen die mij onduidelijk zijn door Esperanto beantwoord ik niet tenzij de Nederlandse tekst aangeeft wat de vraag is, dan krijg je van mij een Nederlands antwoord en de code is dan in EN en/of NL.
Derks: Kun je een voorbeeld geven van iets, wat je niet begreep doordat het in Esperanto stond?
 
Mega Senior is een forum-rang, geen gebruikersnaam of zelfbedachte titel.

Heel Esperanto is onze taal hier in Nederland niet.

Code:
<!-- tutmondeco.php estas pagho de la interreta versio de la programo "Kiom internacia estas tiu vorto?", kiu mastrumas la alvokadon de Google Translate. Ghi povas esti alvokata el index.html, intereuropeco.php kaj Zamenhofa.php (lasta nur en la Esperanta versio). Ghi plusendas al index.php au raporto.php. -->
Dit is al een voorbeeld wat ik totaal niet begrijp. Wat is er mis om het in het Engels te serveren, wat de standaard is bij programmeren en ook erg gewenst is bij feedback vragen in een forum voor ondersteuning? Het heeft werkelijk niks te maken met dat wij Esperanto niet erkennen als een taal.

Respect dat je die taal gebruikt, maar het hoort gewoon niet in de programmacode. Ook al was het Chinees, Japans, Indiaas, Portugees, Manadarijns of Swahilisch.

Ik wil best klaar staan voor support, maar ik zal de code dan ook netjes in Engels of Nederlands geven, en wat er in het Esperantaans wordt vermeld zal ik zoals Bron zegt, negeren. Het is mijn taal niet, het is onze taal ook niet. Klaar, soit!

Als ik een goede tip mag geven: Maak vertaal-bestanden voor Esperanto in je applicatie! Zo kan je eenvoudig later ook ook Swahilisch, Chinees, Turks, Nederlands etc... of wat dan ook aan je bezoekers voorschotelen, terwijl je programmacode netjes Engels zal zijn. Je gaf al eerder aan dat je verschillende versies wilt maken, dan is het natuurlijk zonde van je tijd om die op verschillende programmacodes te laten draaien.

Want straks sta je 6 softwarepakketten te onderhouden en gelijk te trekken, wat zonde van je tijd is :p
 
Laatst bewerkt:
Dat hoef je helemaal niet te begrijpen.
Je vroeg ojm het hele document te zien.
Moet ik het dan voor jouw lol gaan vertalen?
Veredr: Schrijf ik jou voor, hoe je moet programmeren en in welke taal?
Jullie zijn niet helemaal normaal en bovendien uiterst discriminatoir.
Schande!
 
Zucht....
Ik ben nu ook echt klaar met deze oeverloze discussie.
Belangrijkste punt is: "Jij wilt geholpen worden? Dan moeten we je code wel snappen."
Lees anders even terug.

En ook best jammer dat je niet eventjes zegt:
"Goede tip over die vertaalbestanden!"

Nee, je komt ondankbaar over. Mijn woord is gezegd, en we zouden het appreciëren als je er wat mee deed i.p.v zo oververhit te reageren. Zeker een excuus waard!
Helpmij is een Nederlands forum, en geen Esparanto-forum.

Ik wil best klaar staan voor support, maar ik zal de code dan ook netjes in Engels of Nederlands geven, en wat er in het Esperantaans wordt vermeld zal ik zoals Bron zegt, negeren. Het is mijn taal niet, het is onze taal ook niet. Klaar, soit!
Zou toch zot zijn als ik me in andersmans taal moet verdiepen.

En daar houd ik het bij. En als je daar aanstoot aan hebt dan vraag ik mij hard af of je naar een Esperantaans forum moet zoeken waar ze je moedertaal wel begrijpen.
Ga anders even lekker chillen en laat het je bezinken en verder wens ik je succes. Mijn standpunt blijft gewoon, hoe hoog of laag je ook maar springt!
Nogmaals: Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Heb je dit misschien gelezen? (27 april 2018, 16:23)
Denk je, dat ik gek ben en Esperantaans commentaar, dat ik alleen voor mezelf bedoeld heb, ga vertalen? Dat commentaar heb jij helemaal niet nodig, als je tenminste in staat bent de codes te lezen.
Dus het lijkt erg op een leugen, als je zegt, dat ik je "Esperantaans" voorschotel. Je hebt het helemaal niet nodig!!!!!!!!!!!
Ik heb een zeer duidelijke vraag gesteld, namelijk:
Hoe kan ik "illegal character[Meer info] tutmondeco.php:1:6" op een lege regel interpreteren.
De rest is bull-****.
Verder houd ik niet van mensen, die schrijven "wij" vinden Esperanto geen gewone taal. Wie is die wij?
Jij vindt het niet gewoon.

En laten we vaststellen: We vinden elkaar gewoon ********ken.
Dat komt, omdat wij een andere cultuur/achtergrond hebben. Het heeft niets te maken met kennis van programmeren.
Tot nu toe ben ik met mijn simpele vragen niets opgeschoten.
En om adviezen over mijn aanpak heb ik niet gevraagd.
Dat ik het anders aanpak dan in de Nederlands-Engelse programmeerwereld gebruikelijk is, zul je nooit begrijpen.
 
Zet niks boven je doctype. Dat was geloof ik al eerder verteld op 26 april!


Verder verwijs ik voor de rest naar de link die ik in mijn vorige bericht gaf. Blijkbaar heb je dat niet goed gelezen.
Neem een kop thee en lees het nog eens rustig door.

Voor de rest: Succes!
 
Laatst bewerkt:
Misschien staat er wel in dat commentaar over je code iets wat een foute aanname is.
Misschien is het wel een hele cruciale gevaarlijke aanname die je script in gevaar brengt?
Mogen we je daar dan niet over op de vingers tikken?

Nee, dat had ik niet gelezen. Misschien fout, maar ik heb geen tijd om langdradige antwoorden met onaangename suggesties te lezen.
Wat het commentaar betreft, dat is veel te veel om allemaal te vertalen. Ik denk dat, als je werkelijk de structuur van mijn programma zou willen begrijpen, er minstens drie volle pagina's (nederlandse) tekst nodig zijn.
Ondertussen heb ik het probleem van tutmondeco.php laten rusten en ben ik bezig alles documenten op HTML5-niveau te brengen.
Later, als het nog niet lukt, zie ik wel verder.
Tot zover bedankt.
 
Okee dan, je wilt voorbeelden. Van dit topic met veel berichtjes en weinig inhoud snap ik alleen berichtje #17, de editor die je gebruikt, en berichtje #18, de php syntax.

Hier (#3) kan ik wel een antwoord geven omdat ik uit jouw NL tekst kan halen wat je vraagt. Je krijgt van mij een NL/EN antwoord.

Hier (#2) snap ik niets van, onder andere door woorden als nombru, lingvosumo, nombruKonkl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan