bladwijzerbalk verdwijnt steeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
125
De laatste bijgewerkte versie van mijn Chrome is geïnstalleerd.
Vaak als ik Chrome open is de bladwijzerbalk weg. Via instellingen kan ik deze wel terug krijgen, maar wat is er de oorzaak van of hoe kan ik het permanent terugkrijgen? (W10 64 bits)
 
Op internet kan ik er niet echt wijzer van worden. Constant worden de simpele bekende oplossingen, instellingen en die andere gegeven. Kan het ook niets te maken hebben met een Google account?
 
Hallo,
...al het bovenstaande geprobeerd, maar tevergeefs.
De icoontjes op de bladwijzerkalk veranderen voortdurend. Hun plaats blijft ongewijzigd maar hun beeld verandert.
Nu weet ik ongeveer waar alles staat en waar ik moet zoeken, maar het blijft lastig.
Hoe kan ik de icoontjes vastkoppelen aan de naam van de bladwijzer ?
Bedankt alvast.
Souris
 
Bladwijzer iconen veranderen na iedere opstart

Hallo manaman,
...deze procedure was mij - fan van deze site sinds 11 februari 2011 - bekend.
Waar ik naar zoek is een methode om de icoontjes op hun plaats te houden. De plaats van de bladwijzers (afgedekt door de wandelende icoontjes) blijft ongewijzigd.
Zou je er nog eens over na willen denken ?
Bedankt alvast en met vriendelijke groet,
Souris
 
Ik werk veel met allerlei bladwijzers. Ik kijk ook altijd bij deze tips als het nodig is. https://support.google.com/chrome/answer/188842?hl=nl&co=GENIE.Platform=Desktop

Verder als iets niet goed werkt moet je chrome updaten niet vergeten.

Wellicht is er iets corrupt geraakt en moet je wat herstellen. https://support.google.com/chrome/answer/142063?hl=nl&co=GENIE.Platform=Desktop

Verder nog deze tip: 1. Tabbladen vastzetten.Bijvoorbeeld jou webmail, online takenlijstje, Facebook enz enz, zijn websites die je waarschijnlijk de hele dag ‘open’ hebt staan. De tabbladen van deze sites kun je in Chrome – zoals dat heet – vastzetten toch. Dit houdt in dat deze tabbladen minder ruimte innemen (alleen het pictogram wordt nog getoond) en helemaal aan de linkerkant worden neergezet. Jou meeste favorieten staan op deze manier netjes bij elkaar en je hebt meer ruimte voor het openen van andere sites. De volgorde van zowel vastgezette als normale tabbladen kun je aanpassen door deze met de muis naar een andere plek te slepen.

Klik op voorbeeld van mij. chrome tabbladen.JPG succes. Lukt het niet gewoon terug melden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan