Website "screenshot" niet te zien op Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atwist

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Berichten
1.055
Besturingssysteem
Wndows 10
Office versie
2016
Hallo

Heb voor mijn zoon een website gemaakt met Wordpress en daar de plugin AddToAny gebruikt om de pagina te delen op Facebook.
Deze "knop" werkt wel alleen er is geen "screeshot" te zien, als ik op een hele andere website zit en die ook een "deel op Facebook" knop heeft komt er wel een plaatje.

Schermafdruk van 2018-04-27 13:15:07.png

Heeft iemand een idee wat hier de oorzaak van kan zijn.
 
Zelf ben ik geen voorstander om voor elke layout-opschmuck een plug-in te installeren. Kan je niet de widget met HTML-code bij Facebook gebruiken?
 
Ik ben niet zo thuis in deze materie, dus ben al blij met deze plugin.
Maar ik heb gezien dat je een eigen HTML code kunt gebruiken in de widget, alleen hoe moet die code eruit zien?
 
Dat staat vermeld bij het aanmaken.
 
Heb nu verschillende dingen geprobeerd, zoals de html code genarator en een paar optie via google.
Deze html codes die lijken allemaal op elkaar dus de code zal wel goed moeten zijn, maar krijg nog steeds geen afbeelding van de website op Facebook.
 
Wat heb je dan geprobeerd? Mijn glazen bol geeft namelijk helaas nu de intocht van de Koning aan.
 
Zoals dit heb ik geprobeerd
HTML:
<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/share_button.php?
href=http%3A%2F%2Fhier de website naam&layout=button_count&size=small&mobile_iframe=true&appId=1012579002101259&width=68&height=20" width="68" height="20" style="border:none;overflow:hidden"
 scrolling="no" frameborder="0" allowtransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

Maar ben er nu wel achter via facebook debug dat er iets is met "og-image" en daar ben ik nu naar aan het zoeken om het op te lossen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou inderdaad die metatag zeker toevoegen.
 
Dank voor je hulp PHP4U.

Ik denk dat ik eruit ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan