CD ROM speler constant aan het "processen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lambout

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2013
Berichten
65
Hallo

Ik heb sinds een week of 2 last van mijn CD-ROM speler. Deze maakt op willekeurige momenten geluiden (4 tikjes/geluiden alsof hij aan het laden of "processen" is).
Dat terwijl er geen CD in zit. Daemon tools staat ook niet aan. Het lampje knippert ook 3-4x terwijl de geluiden gemaakt worden. Soms zie ik een CD symbooltje naast mijn muiscursor verschijnen.

Het gaat om de LG GH20NS15 Super Multi - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM drive - Serial ATA - internal

Ik dacht er zelf aan om via apparaten en printers de hardware hiervan uit te schakelen
 
Misschien staat hier wat bij.
 
Bedankt voor de link, ik heb de eerste optie geprobeerd (harde schijf uitzetten: nooit) en het is nu afwachten of het werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
P.o. iets geinstalleerd vanaf de cdrom wat op de achtergrond draait.
Mogelijk blijft deze dan zoeken naar de inhoud van de cd.
What's my pc diong kan hierbij een uitkomst bieden. Niet geschoten is altijd mis.
 
Laatst bewerkt:
P.o. iets geinstalleerd vanaf de cdrom wat op de achtergrond draait.
Mogelijk blijft deze dan zoeken naar de inhoud van de cd.
What's my pc diong kan hierbij een uitkomst bieden. Niet geschoten is altijd mis.

Handige programma, helaas heeft deze niks kunnen vinden. De CD-ROM speler maakt al minder vaak geluiden nadat ik "harde schijf uitzetten" op nooit heb gezet, maar het probleem is nog niet opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan