Patroon vergrendeling telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtr

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
Berichten
55
Hallo helpers,

Ik zit met een vervelend probleem. De vriend van mijn moeder heeft een hartinfarct gehad, gelukkig is hij er inmiddels redelijk boven op. Toen hij vanmorgen zijn telefoon wilde gebruiken wist hij echter de patroon vergrendeling niet meer. Het vervelende is dat als hij 'patroon vergeten' doet, hij een google emailadres moet ingeven. Dit weet hij echter ook niet meer. Het gaat om een Samsung telefoon, een wat ouder model.

Hebben jullie misschien een oplossing voor dit probleem om dit te omzeilen en weer in de telefoon te geraken?
 
Laatst bewerkt:
Nee, je gaat toch niet zo heel makkelijk inkomen

Ik geloof je op je woord maar het is toch eigenlijk hetzelfde principe als iemand een telefoon gejat heeft en toegang wilt hebben tot de telefoon zelf.

Zulke dingen moet je daarom eigenlijk altijd het beste in een passwordmanager opslaan en het belangrijkste Master paswoord op een hele super veilige plek verbergen.

Misschien zijn nog ergens nog wel documenten of iets in de geschiedenis te vinden van de computer op welk email adres heeft ingelogd. En dan is dat nog maar te hopen dat diegene het paswoord nog weet.

Maar heeft de huisarts nog iets verteld over dat hartinfarct in combinatie met geheugenverlies. Wie weet keert op den duur het geheugen wel weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt, hier was ik al bang voor. Kan wellicht contact opnemen met de provider. Geheugenverlies hoort idd bij dit voorval en niet zeker of het helemaal terug komt.
 
Ja klopt, hier was ik al bang voor. Kan wellicht contact opnemen met de provider. Geheugenverlies hoort idd bij dit voorval en niet zeker of het helemaal terug komt.
Wat verwacht je van je provider?
De gebruiker is zelf verantwoordelijk voor de beveiliging van zijn toestel. Die hebben echt geen achterdeurtje om het wel in kunnen komen.
 
Ja ik weet het zelf ook even niet meer. Kan toch niet zo zijn dat de telefoon nu weggegooid kan worden door een code..
 
Probeer voorzichtig met de eigenaar te kijken of er op de computer sporen te vinden zijn van zijn mailadres, en hopelijk zijn wachtwoord. Misschien kunnen vrienden hem wel helpen om hem te vertellen welk emailadres hij gebruikt heeft om contact met hun te leggen.
 
Dit is vrij eenvoudig te herstellen alleen weet ik niet of ik dat hier mag plaatsen en geen regels overschrijdt. Je raakt wel je gegevens op de gsm kwijt en wordt zeg maar teruggebracht naar fabrieksinstellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan