Probleem met Firefox website niet veilig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik heb net een minilaptopje geïnstalleerd en firefox geïnstalleerd maar ik krijg bijna geen website meer open.
Op mijn gewone laptop kan ik ze wel allemaal openen.
Ik krijg steeds dezelfde melding, ook als ik Helpmij bijv. wil openen en Onedrive.com, mijnserie, kranten,IMDB, enz. enz.
Iemand die weet hoe dat komt en hoe ik dat kan oplossen?

Er komt steeds:
Uw verbinding is niet beveiligd
De eigenaar van www.volkskrant.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt.
Meer info…

Ook met een andere browser heb ik dit overigens, bijv. Edge
Foutmelding.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staan de datum en tijd van dat minilaptopje wel goed?
 
Ja 2018 en Windows 10 was al geïnstalleerd door Lenovo.
 
Kijk eens hier of dit je probleem kan oplossen.
 
Het is voor mij nogal ingewikkeld maar ik zag dat het aan Eset kan liggen. Op mijn gewone laptop heb ik echter ook dezelfde Eset en daar werken ze wel.
Ik zal het even vragen aan Eset, daar krijg je zo hulp van als het daar aan ligt.
Voor nu al vast bedankt dan.

Ik heb nu even gekeken en als ik de beveiliging van https websites uitschakel dan doen ze het wel

Oplossing van Eset.

De eerste werkte bij mij niet de 2 wel.
Dit probleem kun je waarschijnlijk verhelpen door een reparatie van de software uit te voeren. Onderstaand zijn de stappen weergegeven die je kunt volgen om dit uit te voeren:
- Klik op de Windows start knop.
- Zoek vervolgens naar "Configuratiescherm"
- Ga naar "Programma's en onderdelen"
- Klik op "Programma's verwijderen"
- Zoek de ESET software in deze lijst. Klik hier met de rechtermuisknop op en Selecteer "wijzigen"
- Klik op volgende
- Je krijgt 2 mogelijkheden om uit te voeren "Verwijderen" of "Repareren". Klik op repareren en volg de stappen op het scherm.

Geef indien nodig de computer een herstart als deze hierom vraagt.


2e oplossing:


- Open de ESET software. (Hoe open ik de ESET software?)
- Druk op het toetsenbord op "F5".
- Ga in de "Geavanceerde instellingen" naar "Web en E-mail".
- Hierna komt de optie beschikbaar om het "basiscertificaat" in en uit te schakelen, schakel deze UIT en klik op "OK",
- Druk hierna nogmaals op "F5" in de ESET software en schakel het "basiscertificaat" weer IN en klik op "OK".
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan