Asrock Z87 Extreem 4 moederbord onderdeel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deparis

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2013
Berichten
80
Hi!

Ik ben op zoek naar een schuifje (deze is bij mij afgebroken euuch!) van een PC! slot waarmee de videokaart geborgd wordt.
(zie foto)
ASRock_Z87M_Extreme4-klo.jpg
Het is een Asrock Z87 Extreem 4 moederbord en ik heb geen idee of dit ergens te bestellen is (heb al flink wat gegoogled) of dat iemand wellicht er nog een heeft liggen?
Het schuifje beweegt van links naar rechts over een soort railtje..

mvg :)
 
Valt de graka dan eruit?

Kaart blijft ook wel zonder dat ding zitten alleen bij vervoer de kast op de rechterzijde leggen.
 
Hi Pier,
Bedankt voor je snelle reactie!.. de videokaart (gtx 960.. een enorm ding) helt een beetje over naar links.. hij heeft dus wel dat slotje nodig.
 
Als die kaart goed aan de kast is vastgeschroefd heb je dat borg-lipje echt niet nodig ( heb dezelfde kaart dus... )
Maar als je het moet èn zal hebben denk ik dat je het best een mailtje naar ASRock kunt sturen met de vraag of zo'n ding los leverbaar is en of ze dat willen opsturen.
ASRock heeft wat klantenservice betreft een prima naam, daar kunnen er een hoop nog wat van leren...
 
Hi Giga Scrapheap,
Bedankt voor je bericht!.. jij weet hoe het gevoelsmatig in elkaar steekt :)
Ik klim in m'n keyboard en zal ze een aantal bitjes sturen...

mvg
deparis
 
Inderdaad, ik begrijp je wel, zekerheid boven alles en het is het gevoel...
Maar toch...ik zou er niet echt wakker van liggen, zolang je de pc niet hoeft te verslepen ( met een LAN-party o.i.d. ) en hij staat op een vast plekkie op of onder je bureau is er weinig aan de hand.
Zoals L.P. reeds eerder opmerkte: als je hem moet vervoeren, dan met de moederbord-zijde ( rechterkant van voren gezien ) naar onder zodat de kaart niet met het volle gewicht aan het PCI-slot hangt.
 
Hi
Ik wil toch even nog vermelden hoe dit is afgelopen.
Nadat ik Asrock via hun site heb gemaild, heb ik het onderdeel keurig via de post opgestuurd gekregen.. en géén kosten aan verbonden!

asrock-answer.jpg

Asrock verdient hiemee een warme douche!
 
Heel netjes van ze, het is een dochter van Asus die vaak wat minder servicegericht zijn vreemd genoeg.
 
Kijk, dat bedoelde ik nou....
Wist niet of zo'n klip los te leveren was maar zonder de service van ASRock was je er nooit aangekomen.
TOP-service en inderdaad een warme douche meer dan waard, een voorbeeld voor velen, chapeau ! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan