Kan sommige websites niet openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.521
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Was bezig op mijn XP en had nog een key van NIS. Die erop gezet en 15 updates van Microsoft ook van Office binnengehaald.

Nu merkte ik dat Google, Translate e.d. wel te openen is met IE maar Wikipedia niet. Zie de screenshot.
Vreemd is dat NIS normaal update maar een nieuwe versie kan die niet ophalen. Geen internetverbinding. Heeft dat met COM, poorten, LAN te maken en hoe breng ik dat onder controle? Ik kan onder Firewall van Norton niet een onderstaande lijst vinden met poorten e.d.

Internetverbinding.jpg
 
Laatst bewerkt:
Waarom hang je Windows XP nog op Internet?
 
Waarom kan ik geen verbinding maken met de interne HDD's van een pc als het besturingssysteem en de USB-poorten niet meer werken? Waarom stel je die vraag niet? Vaak is voor de beveiliging een securityprogramma van belang bij de werkzaamheden. Evenals een internetverbinding. Waarom vind je het dan niet vreemd dat bij errors vaak een link gegeven wordt en je raadt het al er is op dat moment geen internetverbinding! Dus vertel mij maar hoe ik het dan moet oplossen. Ik heb de externe schijf uit de pc gehaald en in een sharkoon HUB gezet. Waardeloos, werkte ook niet! Zelfs met een adapter aan de ene kant en USB-stekker aan de andere kant op de XP-pc werkte de schijf nog niet.
 
Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat dat je browser is gekaapt, enof gehackt.
Kan, want je werkt met XP en je gaat het internet nog op met XP. Tja, en dan vraag je er zelf om.

En een key van NIS, waar heb je die weg? Het kan zijn dat die niet meer werkt zoals het moet en er dus rare dingen meekomen.
Nee, geloof mij nu maar (en anderen), doe Xp de deur uit of werk er alleen mee offline en niet meer online.

Doe jezelf (en ons) een plezier en zet er Windows 7 op. Overigens loopt die 14 januari 2020 ook af wat veiligheid betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan