Diverse hardware en randapparatuur voor computers: o.a harde schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Hallo allen,

Ik heb diverse overtollige hardware en randapparatuur voor computers in de aanbieding, het is niet super bijzonder spul maar
je zult het maar net nodig hebben.

Te koop aangeboden:

- 1x Sharkoon Swiftcase Pro Combo USB 2.0 3,5" externe behuizing met daarin 1 TB WD Caviar Green Sata in goed werkende staat (accessoires: netadapter, usb-kabel, kabeltjes om eventueel in plaats van de huidige schijf een IDE-schijf te plaatsen)
- 1x Seagate Barracuda 7200RPM 40 GB harde schijf (3.5") (LET OP! IDE-AANSLUITING, GEEN SATA DUS)
- 1x IBM Travelstar 4200RPM 10 GB harde schijf (2.5") (LET OP! IDE-AANSLUITING, GEEN SATA DUS)
- 1x setje Trust toetsenbord en muis (USB 2.0)
- 1x setje Logitech speakers met 3.5 mm mini-jackaansluiting (10V adapter staat niet op de foto maar heb ik waarschijnlijk wel nog ergens liggen)
- 1x Aopen 350 Watt voeding (ATX) met enkel molex-aansluitingen (geen sata dus, kan wel met adapters op sata worden aangesloten)
- 1x Western Digital AV 320 GB Harde schijf (2.5") SATA
- 1x Western Digital schijf (capaciteit en werking onbekend) (LET OP! IDE-AANSLUITING, geen SATA dus)
-1x Linksys modem (werking onbekend, zonder enige accessoires)
-1x Speedtouch modem (werking onbekend, zonder enige accessoires)
-Anatel PCI-E wifi-ontvanger (kwam werkend uit pc maar is sindsdien niet getest)
- 2x 2 GB GDDR3-1333 RAM-geheugen (werking onbekend)
- 2x 512 MB PC2-4200U RAM-geheugen van HP (werking onbekend)
- 2x 512 MB DDR-333 RAM-geheugen voor laptop (nieuw in verpakking)

In principe werkt alles tenzij het er bijstaat maar geef ik nergens garantie op, gekocht is dus gekocht.
Verkoop in een keer heeft de voorkeur maar losse verkoop mag ook.
Ophalen en verzenden mag beide maar verzenden is op kosten en risico koper.

Met vriendelijke groet,

gast0685
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan