Nieuwe gaming laptop vertoont bizar gedrag

Status
Niet open voor verdere reacties.

HSD

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2018
Berichten
2
Hoi,
Ik heb van de week een zelf samengestelde laptop aangeschaft bij een webshop.
Was er super blij mee, Tot het moment dat ik hem daadwerkelijk wou gaan gebruiken.
Windows 10 starten na mijn beleving netjes op... Maar net voor ik kon inloggen begon hij te piepen en sloot hij vlak daarna af ?!
heb geprobeerd om Windows opnieuw te installeren. Maar het probleem blijft stand houden.
ik heb ook opgezocht wat die piepjes zouden kunnen betekenen. Maar daar kwam ik niet helemaal wijzer uit.

het is een piepje die maar door blijft gaan tot hij afsluit, (met een pauze tussen iedere piep (piep 1 sec pauze 0.5 sec enz.) )
er branden of knipperen verder geen lichtjes.
Acu laad gewoon op zo als het hoort.

Weet iemand wat ik hier aan zou kunnen doen?
groetjes
 
Garantie claimen, lijkt wel of ze de warmtegeleidende pasta zijn vergeten of überhaupt het koel gedeelte van de CPU/GPU.
Welke webshop en wat zijn de specs?
 
Laptop 15,6 inch, intel core i5-7300HQ, 8GB DDR4 2133Mhz SODIMM, 1TB HDD SATA||| NVIDIA GTX 1050 4GB, Windows 10 Home. Bij mijn goeie vrinden van gamepc.nl
 
Bij goeie vrinden kun je toch veel bereiken... ? Waarom eerst hier? Gamers die ervaring hebben daarmee, waren immers hier niet komen vragen, dus ga aub terug ipv zelf kl**ien.....als je er geen verstand van hebt. Je loopt immers ook nog risico op garantie verlies.. of het dan nog steeds jouw goede vrinden zijn.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan