Wisselende tekstopmaak in een bookmark

Status
Niet open voor verdere reacties.

VRstefan

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2014
Berichten
62
Hallo iedereen,

Hoop dat iemand me kan helpen. Ik heb in Word een bookmark staan waarin ik via VBA tekst zet. Nu moet ik daar een tekst plaatsen waarin één woord in het vet moet staan. Kan ik bepaalde stuurcodes (zoals html-code) meegeven in die tekst (vb ... {B}tekst{\B}....) of moet ik gebruik maken van verschillende bookmarks.

Dank

Stefan
 
Nee, dat gaat niet, das war einmal (WordPerfect :) ). Je zou de bladwijzer in twee stukken kunnen hakken (of drie, als de vette tekst ergens in de tekst staat) en de niet-vette tekst plaatsen, de vette tekst plaatsen, die tekst terug selecteren, opmaken als Bold, cursor weer naar het eind en dan de rest van de tekst plaatsen.
 
Bedankt voor de zéér snelle reactie.

Had al een tijdje gezocht op internet. Vreesde er al voor dat ik meerdere bookmarks moet plaatsen.

Stefan
 
Dat hoeft niet met meerdere bladwijzers, dat heb ik ook niet gezegd :). Maar wel dat je de tekst dus losknipt. Je moet dus de tekst die in de bladwijzer moet komen evalueren, en daar de splitsing op maken. Als je die tekst in een matrix hebt staan is dat denk ik niet zo moeilijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan