Goede en voordelige webwinkel voor Game pc / upgrade onderdelen? tbv WorldOfWarcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunos

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2007
Berichten
28
Hoi,


Bedankt voor t lezen van deze post.


Graag wil ik tips om mijn pc zo goed en voordelig mogelijk te vervangen dan wel te upgraden.

Wat ik nu heb:
CPU Intel COre i5-2380 3.10GHz 3.10 GHz
AMD Radeon HD 6950 (MAAR kan niet in mn huidige pc iig 1 connector te weinig op mn voeding
FSP GROUP INC.
Model no: fsp450-60emdn
DC output: 450Watt)

NVIDIA GeForce 8400 GS heb ik er nu in zitten en werkt met WOW-Legion maar wel op lage beeld kwaliteit (mn AMD Radeon HD 5670 veroorzaakte Bluescreen Of Death nadat ik tijdje 2 ipv 1 scherm gebruikte...)
RAM 8,00 GB

Ik draai momenteel op Windows 10 64-bit

waar het meer op moet gaan lijken:

World of Warcraft: Battle for Azeroth System Requirements


Wat adviseren jullie? Nieuwe kopen of Upgraden (en waar)?

Bedankt voor de snelle reacties!

Met vriendelijke groet,

Martijn
 
Laatst bewerkt:
Welke voeding heb je dan wel? missende connector hoeft op zich geen probleem te zijn, daar zijn converters voor. Je laat ook niet weten wat je dan vooral wil vervangen.
 
Zou gaan voor iets meer dan de minimum systeem-eisen maar zoals wampier reeds opmerkt, graag het merk, type en vermogen van de huidige voeding..?
Ik zou in elk geval een andere, beter presterende videokaart pakken, een GTX 1060 3Gb of 6 Gb uitvoering.
Daarmee maak je al een grote stap in de goede richting.
 
Welke voeding heb je dan wel? missende connector hoeft op zich geen probleem te zijn, daar zijn converters voor. Je laat ook niet weten wat je dan vooral wil vervangen.

FSP GROUP INC.
Model no: fsp450-60emdn
DC output: 450Watt

Totale budget is denk ik rond de €700
 
Laatst bewerkt:
Zou gaan voor iets meer dan de minimum systeem-eisen maar zoals wampier reeds opmerkt, graag het merk, type en vermogen van de huidige voeding..?
Ik zou in elk geval een andere, beter presterende videokaart pakken, een GTX 1060 3Gb of 6 Gb uitvoering.
Daarmee maak je al een grote stap in de goede richting.

FSP GROUP INC.
Model no: fsp450-60emdn
DC output: 450Watt

Is de GTX 1060 3Gb of 6 Gb uitvoering voldoende of moet ik dan ook de (nu wel) genoemde voeding vervangen?
 
medion computer? in principe is die 6950.. hoewel wel veel stroom vragend, meer dan voldoende om WoW op alles hoog te spelen. Dan heb je alleen een nieuwe voeding nodig (550W). An sich niets mis met een 1060, maar een videokaart van 300+ euro alleen voor WoW is natuurlijk enorme overkill.

Wat wil je graag nog meer doen met de computer in de toekomst?
 
Die voeding moet het aan kunnen, processor heeft een TDP van 95 Watt, de GTX 1060 van 120 Watt...daarbij zijn de voedingen van FSP niet slecht maar ook geen hoogvliegers.
 
Die voeding moet het aan kunnen, processor heeft een TDP van 95 Watt, de GTX 1060 van 120 Watt...daarbij zijn de voedingen van FSP niet slecht maar ook geen hoogvliegers.

Denk je dat de voeding de AMD Radeon HD 6950 ook (met tussenstuk) moet kunnen hebben? Zag dat voeding van zelfs 700W rond de €65 al te koop zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Ook die HD 6950 moet kunnen op deze voeding alhoewel deze aanzienlijk meer vermogen vraagt bij volle belasting maar niet meer dan deze voeding aan kan.
 
Super bedankt allemaal!

World of Warcraft LEGION loopt als een zonnetje (Ultra) met de AMD Radeon HD 6950.

Durf er wel vanuit te gaan dat ik World of Warcraft: Battle for Azeroth ook kan spelen evt met beeldkwaliteit van 10 naar minder zetten.

mag je tzt altijd even informeren ;)

Fijne dag!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan