Waze

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Beste Waze gebruikers

ik gebruik WAZE als GPS en heb opgemerkt dat Waze soms vaste flitspalen klaarblijkelijk enkel aangeeft met een groen gekleurde tekst op het scherm maar niet via een mondelinge melding. Is dit normaal of heb ik een verkeerde instelling ? Ik heb het voor gehad met flitspaal die al jaren lang op de ring rond Leuven geplaatst staat. Het is niet veilig voortdurend naar het scherm van uw smartphone te moeten kijken.

Is waze altijd frree of bestaat er een betalende app ?

Mvg

Audass
 
Bij Waze krijg je ruim van tevoren een balkje bovenin je scherm dat er een flitspaal oid aan komt. komt bij dat een bekende flitspaal natuurlijk geen melding meer behoeft. komt bij dat navigatie software in eerste instantie bedoeld is om mee te navigeren, ik persoonlijk heb zelfs het geluid uit staan en kijk ook niet 'constant' naar mijn telefoon. Ik zie in mijn ooghoek dat de melding verschijnt en heb dan hooguit een seconde nodig om de informatie tot mij te nemen.
 
Om welk type mobile gaat het: iOS, Android of Winphone.
Voor de eerste 2 is "Here we go" een goed (gratis) alternatief, met een pingeltje-geluid als er een flitspaal aan komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan