Gaming dekstop + normale laptop vs. Gaming laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

jony77

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Berichten
157
Hallo allemaal. Ik ben van plan om of een gaming desktop (+/- 1000 euro) met een 'normale' laptop aan te schaffen (denk aan de MacBook Pro 13 inch --> ja ik weet dat Apple overpriced is, maar daar gaat het nu even niet om). Of ik wil het bundelen en gewoon een dunne gaming laptop kopen met een prima batterijduur (denk aan de Razer Blade 2017 met een batterijduur van 7 uur).

De vraag is welke van de 2 opties beter is? Geld maakt niet super veel uit, tenzij het echt 1000 euro of meer scheelt als ik het ene kies boven het ander. Ik weet dat ik een goedkopere laptop kan kopen dan de MacBook, maar als ik een 'normale' laptop haal, dan wil ik die gewoon.

Ik game niet meer echt veel op de pc als ik vroeger deed. Maar ik wil gewoon iets hebben waarmee ik de nieuwste MMO's kan spelen als ik er zin in heb, of dat nou op een pc of laptop is maakt mij niet uit. Ik wil gewoon weten wat jullie vinden dat de beste optie is. Als jullie andere alternatieven hebben dan hoor ik die graag!

Tevens de vraag dat, mocht ik voor de gaming desktop gaan, of het dan nog steeds beter is om er zelf een in elkaar te bouwen (al meerdere keren gedaan) of dat het tegenwoordig niet uitmaakt of je er eentje koopt die al gebouwd is? Tegenwoordig zijn de videokaarten echt een stuk duurder, dus ik vraag mij af of het nog zoveel scheelt als je zelf je systeem bouwt.

Alvast bedankt!
 
Mac's zijn niet echt overpriced er worden gewoon toponderdelen in gebruikt.

En bij zelfbouw maak je zelf uit wat erin gaat en ben je niet afhankelijk van de keuzes van die PC bakker.

Een gaming notebook is meestal toch wat minder dan een gaming desktop door de koeling, beide zijn wel zelf samen te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan