word en gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
ik kreeg een Word-document ((Office 2016) toegestuurd via Gmail
dat kan ik alleen met Google Docs openen (lijkt het) of is openen word Word ook mogelijk en zo ja, hoe?
 
het is gelukt, dank voor alle reacties!
 
Tip:

Kijk in het vervolg eerst een op de seniorweb en schoonepc site...
En type voor de aardigheid je vraag eens in Google in... puur om te proberen...
Mijn idee is dat je dan meer dan 90% van de vragen zelf op kunt lossen wat je een heel goed gevoel gaat geven...

Succes ermee...:thumb:
En... niet geschoten is altijd mis... dus proberen...
 
route99 : ik zal aan je suggestie denken in de toekomst!
 
neen! ik laat me hier graag helpen. maar als het antwoord voor de hand ligt, moet ik jullie natuurlijk niet storen. Dus ik blijf hier gewoon mijn licht opsteken als ik er niet meteen uitkom (sorryroute99)!
 
Htil gewoon vragen. No problem he. We hebben je al veel voorbij zien komen. Vooral doorgaan zou ik zeggen. :thumb:
 
Een beetje zelfwerkzaamheid ligt blijkbaar te gevoelig bij sommigen... door juist zo te helpen hoop je juist dat anderen die het meer nodig hebben meer aandacht kunnen krijgen...
We moeten de hulp niet "hospitaliseren..".
De mensen kunnen best zelf ook wat meer nadenken.
Tis maar hoe je in het leven staat en altijd van een ander afhankelijk wilt zijn....of niet. Kost iets moeite maar je krijgt er iets heel moois voor terug, dat je zelf meer kunt dan je dacht.
En die kans, keuze willen jullie die vragers bij voorbaat ontnemen? Hmmm ....dat houdt "hospitaliseren" in stand voor degene die meer in hun mars hebben.

Dus:
route99 : ik zal aan je suggestie denken in de toekomst!
Doe dat vooral als je er aan toe bent, niemand kan het je verbieden.....:cool::thumb:
 
Laatst bewerkt:
route99: ik denk dat jij er verkeerd in zit. voor mij (en anderen ook) is een pc een noodzakelijk hulpmiddel om heel andere dingen te doen. ingewikkelde teksten maken en zo. daar komt nogal wat bij kijken. soms gaat het niet helemaal goed. zaken lopen vast, je krijgt heel onverwachte dingen op je scherm. soms raak je wat kwijt. Je probeert je daar tegen in te dekken. En dan kom je soms rare dingen tegen. je hebt de kennis, de tijd en de zin niet om daar veel aandacht aan te besteden, niet omdat ik de moeite niet wil doen, maar het leidt af van andere dringende zaken. Als ik er niet uitkom, leg ik de vraag hier neer. Vaak krijg ik goede suggesties aangereikt, dan krijg ik de zaak weer aan de praat. Bij een volgende gelegenheid weet ik dan hoe het aan te pakken. Ik voel me dan ook niet gehospitaliseerd, integendeel. Eerder zie ik het als een bezoek aan een polikliniek. je kunt natuurlijk ook zelf wat klungelen met spullen uit je medicijnkastje maar dat kan echt helemaal verkeerd aflopen (zoals ik gemerkt heb!).
 
Ik denk dat je niet helemaal snapt wat ik bedoel...

Je moet inderdaad niet knutselen in je eigen medicijnkast maar juist daar waar de informatie al kant en klaar staat kijken.
Beschouw het als een voorlichtingsfolder .. waarin staat of je het zelf kunt oplossen of dat je professionelere hulp moet gaan zoeken.
Wat is er tegen... beiden mogen naast elkaar bestaan, maar dat opschrijven ligt hier blijkbaar supergevoelig, terwijl het opbouwend bedoeld is.

Ik geef niemand ergens de schuld van, geef alleen een tip. Dus de perceptie is iets wat in je eigen hoofd plaats vindt, je kunt ook er voor kiezen om niet in te gaan op mijn opmerking, immers zoals ik al schreef: "beiden mogen naast elkaar bestaan"...
En het staat mij vrij om een vrijblijvende tip te geven...:cool:
 
Inderdaad. Mensen willen op de pc werken en als ze het druk hebben zo min mogelijk tijd verliezen aan problemen op de pc. Ik geef vaak met de nodige humor goede links, uitleg en kom met concrete oplossingen. Soms klungel en pruts ik wat aan, maar ik zorg er voor dat mensen zaken weer aanpakken. Mensen begrijpen vaak direct wat ik bedoel. Verkeerd aflopen, dat kan. Zorg voor voldoende systeem(back-ups).

- Heb je een algemene vraag?
- Wat is de weg naar succes?
- Word ik ooit weer gelukkig?
- Hoe kan ik mijn relatie redden?
- Een geheime liefde? Hoe ga je daarmee om?

Allemaal vragen voor Helpmij.nl
 
Inderdaad. .........
- Hoe kan ik mijn relatie redden?
- Een geheime liefde? Hoe ga je daarmee om?
Vertel.. deel je antwoorden ook met ons...:cool:

Maar verder dit mag bestaan naast dat wat ik ook propageer....
Typisch dat zo een vrijblijvende opmerking zoveel los maakt bij jullie, alsof je je aangevallen voelt...
Terwijl het een keuze tip is voor de vragers....
Wat wroet er onderhuids toch dat het blijkbaar zo gevoelig ligt...
Beide benaderingen kunnen toch probleemloos naast elkaar bestaan.
Ik kan heus wel begrijpen dat mensen hulp willen...maar bij jullie ligt de acceptatie van een ander standpunt blijkbaar toch gevoelig..?
 
Bedoel je: "Wij beschouwen slechts hen als mensen met gezond verstand, die onze mening zijn toegedaan"?:eek:

Tip:
Niets versterkt autoriteit zozeer als zwijgen.
 
Laatst bewerkt:
"Beide benaderingen kunnen toch probleemloos naast elkaar bestaan." lijkt me duidelijk.

Tip:
Niets versterkt autoriteit zozeer als zwijgen.
Tja en daarom wordt er zo fel gereageerd op dit standpunt.....
Leg uit waarom het niet zo stil is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan