foutcode 0xA00F4271(0x8007001F)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veens705

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2014
Berichten
34
Dag,

Sinds een tijdje heb ik een probleem met de ingebouwde camera van een ASUS laptop die geupdate is naar windows 10. Als je de camera opstart geeft die eerst een zwart scherm weer maar na een tijdje komt steeds de volgende foutmelding tevoorschijn:
“Er is iets misgegaan. Dit is de foutcode: 0xA00F4271(0x8007001F)”

Dat kun je googelen en krijg je diverse suggesties: (waaronder een thread op dit forum.)

Dit heb ik gedaan: (Volgens mij is dit wat in de bovenstaande links staat.)
  1. Als eerste kun je naar “Instellingen” > “Apps en onderdelen” > “Camera” > “Geavanceerde opties” > “Opnieuw instellen” (Computer is bezig en geeft na een paar seconden een vinkje.)
  2. Daarnaast is geprobeerd om de stuurprogramma’s te updaten: “Apparaten en printers” > selecteer de computer zelf met rechter muisknop en klik op tab “Hardware”. In de lijst kom je nu tegen: “USB2.0 UVC HD Webcam”. Selecteer deze en klik op > “Eigenschappen”. > “Tab “Algemeen” > “Instellingen wijzigen” > Tab “Stuurprogramma” > “Stuurprogramma bijwerken” > “Automatisch zoeken” (alles waarmee windows komt laten installeren.)
  3. Als 2) maar ipv “Stuur programma bijwerken” nu “ Apparaat verwijderen”. Vervolgens weer toevoegen en computer opnieuw opstarten. Camera blijkt weer aanwezig als je volgens 2) controleert (aangenomen: drivers opnieuw geinstalleerd.)
1 tot en met 3 levert geen resultaat op. Soms komt bij de eerste keer geen foutmelding maar wel een zwart scherm. Bij de tweede keer de camera opstarten komt de foutmelding wel weer.

Weet iemand een oplossing?
Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan