speciaal toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

JPG

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
82
Hallo,
Misschien een eigenaardige vraag :
mijn dochter is een game-fanaat. Tot nu speelde zij vooral met controllers (op Xbox, Ps4) enz.
Ze zou nu ook graag gebruik willen maken van de PC . Hiervoor moet ze dan de muis en het toetsenbord kunnen bedienen.
Ze is echter zodanig gehandicapt dat ze geen gevoel heeft in haar vingers en handen. Met de muis lukt het nog wel (wat vergelijkbaar met een controller) maar een toetsenbord bedienen is bijna niet te doen.
Mijn vraag : bestaat er een soort toetsenbord dan je kan bedienen zoals een controller ?

Mvg
 
Je kan in Windows ook een toetsenbord op het scherm krijgen en die vervolgens met de muis bedienen.
Is dat misschien iets?

Klik hiervoor op Start, geef in: OSK en klik op Ok.
Daar is ook wel een snelkoppeling voor te maken.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor deze tips. We zullen ze zeker eens bekijken en uittesten.
Mvg.
 
Kijk en vraag ook eens bij ergonomen rond (eerst via hun websites?), lijkt me iet dat vaker voorkomt, bijvoorbeeld als hetzelfde gebeurt op het werk, dan moet daar ook een oplossing voor komen.

Zou ze met een touch screen om kunnen gaan met daarom een virtueel toetsenbord?
Hoef je alleen maar aan te raken, niet in te drukken...
Zet die dan in als 2e scherm. Hoe makkelijk & goed dat gaat: geen idee, vraag ook na.
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals bedankt voor uw tip.
We zullen dit ook zeker nagaan maar het is vooral ook de snelheid die bij sommige spellen van belang is en dat geeft met het gewoon toets na toets problemen.
Mvg.
 
Hallo,
Ja die Alphagrip lijkt interessant te zijn.
We gaan dit zeker eens van nabij bekijken.
Bedankt hiervoor !
Mvg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan