hulp bij video in word -> omzetten naar PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jkkouwenberg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2018
Berichten
1
Hoi,

Voor mijn afstudeerassessment moet ik een verslag inleveren.
Hierin zou ik ook graag video's plaatsen.
Nu vraag ik mij het volgende af:

Is het ten eerste mogelijk om video's toe te voegen aan Word zodat ze worden afgespeeld in het document?
Ik weet dat het mogelijk is om ze toe te voegen, maar dan openen ze als een 'laag' over het document heen, niet speelbaar IN het document.

De tweede stap is het om te zetten naar PDF zonder de video-eigenschappen te veranderen.
Dus dat de video's ook in PDF afspelen IN het document.

Ik hoop dat mijn vraag zo duidelijk genoeg is!
Ik werk met Microsoft Office Professional Plus 2016.

Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
JKK
 
Word is een tekstverwerker en alle eigenschappen van het programma zijn dus toegespitst op het werken met tekst. En die afdrukken. Dat zal je hopelijk niet verbazen. Je zal ook niet van je stoel rollen van verbazing als ik je zeg dat een video behoorlijk rammelig afgedrukt kan worden. Ziet er niet uit, en kost duizenden pagina’s per minuut.

Ik zou voor dit soort ‘oplossingen’ eerder naar Publisher kijken dan naar een tekstverwerker. Totaal ongeschikt. Dat je een video kan embedden zodat je hem vanuit een document kan starten in een extern programma, vind ik al een hele mooie handreiking, want zoiets heeft in mijn ogen ook al niks met tekstverwerken te maken. Kortom: zoek een programma waarmee je audio-visuele documenten kan maken en gebruik Word voor tekstverwerken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan