Laptop gecrasht met Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welk type?

Kan best zijn dat de grid van de graka is losgekomen als dit notebook die heeft, openmaken en kijken of dat zo is zal het dan worden.
 
Euh, grid van de graka? Wat is dat?
Het is model np530u3b
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vergeet het, wordt gewerkt met de Intel GPU in de CPU.

Blijf het vreemd vinden dat je alleen het Samsung splash screen zien, is die uit te zetten in de bios? zo ja doen, zie je foutcodes i.p. dat slpash screen.

Maare, als je boot met de W7 stick en je komt dan in het installatiemenu zie je dan bij geavanceerde opties de harde schijf wel?
 
De harde schijf moet je ook zien in de BIOS. Zet de instellingen daar eens op Standaard waarden. Kijk ook of instellingen wel worden onthouden. Als het stopt bij de bios dan is het probleem daar of misschien zit het geheugen los en kan dit niet getest worden. In dat geval is er geen halve piep.
 
Vergeet het, wordt gewerkt met de Intel GPU in de CPU.

Blijf het vreemd vinden dat je alleen het Samsung splash screen zien, is die uit te zetten in de bios? zo ja doen, zie je foutcodes i.p. dat slpash screen.

Maare, als je boot met de W7 stick en je komt dan in het installatiemenu zie je dan bij geavanceerde opties de harde schijf wel?
Dat scherm kan ik niet uitzetten.
Als ik bij opties kijk zie ik twee partities.
Ik heb wel dit gevonden, maar het is een beetje ingewikkeld voor me:https://superuser.com/questions/510...-windows-7-on-samsung-530u3c-laptop-wont-boot
Heb wel een Hiren boot usb gemaakt en mini win xp werkt maar wat dan. De voorgestelde norton32 werkt net niet.
Ik ben los :)
 
Laatst bewerkt:
Het is inmiddels gelukt Windows draaiende te krijgen. Alleen moet deze nu 183 updates doen maar bij het opnieuw opstarten gaat de installatie fout helaas. Ik ben nu wat updates handmatig aan het doen. Lukken ook niet allemaal lijkt het. Wat is wijsheid? De meesten lukken wel maar ik doe maar wat. Is volgorde nog belangrijk?

Of moet ik dit doen:http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/905261-Update-laten-functioneren-na-schone-installatie

Of is dat te laat nu ik lukraaak allemaal updates aan het doen ben?
 
Laatst bewerkt:
Laptop lijkt nu helemaal in orde te zijn met alle updates binnen (in series naar binnen gehaald).bedankt voor jullie meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan