" data-rl_title=" verschijnt boven foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renske60

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2014
Berichten
116
Hallo allemaal,

Ik heb op mijn Wordpress-website een aantal fotogalleries van het type masonry. Die zijn gemaakt met de plugins Responsive Lightbox & Gallery van dFactory in combinatie met de plugin Galleries by Angie Makes.

Sinds kort doet zich iets geks voor. Als je met de muis over de foto's van de galleries gaat, verschijnt in de desbetreffende foto gedurende aan aantal seconden de mededeling " data-rl_title=". Als ik vervolgens de desbetreffende foto vergroot door erop te klikken, verschijnt het weer maar dan boven de foto. Dat gebeurt bij alle browsers en ook op mijn Androidtelefoon.

Ik ben al dagen aan het zoeken naar hoe ik dat weg krijg en ik kom er niet uit. Het enige wat duidelijk is, is dat het probleem verdwijnt als ik de plugin Galleries by Angie makes uitzet. Maar dan heb ik ook meteen geen masonry-galleries meer. Alle mogelijke instellingen etc. getest, de manuals e.d. van de plugin-makers gecheckt en gezocht op internet.

Herkent iemand dit? Kan iemand me vertellen waar dit vandaan komt en hoe ik het kan oplossen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Renske Cramer
 
Laatst bewerkt:
Heb je een voorbeeld linkje?
 
Ik ben niet bekend met de plugin, maar dit gebeurt er:

Code:
<div id="swipebox-title">" data-rl_title="</div>
Die tekst hoort daar niet, ik denk sterk dat het een bugje is?
Wat zeggen de makers?
 
@ PHP4U De makers zeggen niks, die verlenen geen support tenzij je de betaalde variant hebt...
Swipebox is de lightbox die het geheel gebruikt, dus ik ben gaan zoeken wat voor title dat ding wil hebben. Ik heb geexperimenteerd met het geven van een titel aan de gallery en de foto's maar dat is het niet.
 
Laatst bewerkt:
@ PHP4U De makers zeggen niks, die verlenen geen support tenzij je de betaalde variant hebt...
Als je zegt dat het een bug is, dan werken ze vast wel mee.

Wij kunnen ook wel diep graven naar de oplossing, maar dat heeft weinig nut als er een nieuwe update voor dat script komt. Dan ben je weer terug bij af.
Dus meld het bij de makers, of zoek wat anders.
 
@PHP4U Ok, ik zal het melden. Bedankt voor uw hulp so far.
Ik heb al gekeken naar een andere plugin, maar dat wordt een heel gedoe. Dan moeten die galleries worden aangepast of zelfs opnieuw worden gemaakt, en er staan er nogal wat op die site...
 
Ik heb het probleem gemeld aan de makers, maar heb tot dusverre geen reactie ontvangen.
Van het weekend wederom uren besteed aan het doortesten van de instellingen, maar ik kom er niet uit.
Ik laat het maar even zo. Binnenkort krijg ik wat meer tijd en dan moet er in 's hemelsnaam maar een andere plugin komen. Ben ik maar weer even van de straat, hè :-(
Ik sluit de vraag af.
 
@Bron: Ja, het is gelukkig alsnog opgelost. Eergisteren ontving ik een antwoord van de makers van de plugin. Die dachten dat het ofwel een bug was, ofwel een probleem met de interactie tussen mijn thema en de plugin. Ik heb toen de plugin (nog eens) helemaal opnieuw geinstalleerd en toen werkte hij weer als vanouds. De wondere wegen van de ict...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan