Email app Android.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Mijn vrouw moest met haar tablet een paar e-mails versturen naar onze hoofdaccount maar ze krijgt ze niet verzonden. Ze krijgt ze zelf terug met als afzender:mailer-daemon@my.com
Met daarbij een hele lap tekst. Hier een kort stukje, mij zegt het niets maar sommigen hier misschien wel.

This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

ontvanger@zeelandnet.nl
SMTP error from remote mail server after end of data:
host mx1.zeelandnet.nl [217.102.255.210]: 550 185.30.176.19 is not allowed to send mail from zeelandnet.nl. Please see http://www.openspf.net/Why?scope=mfrom;identity=verzender@zeelandnet.nl;ip=185.30.176.19

------ This is a copy of the message, including all the headers. ------
------ The body of the message is 394556 characters long; only the first
------ 8192 or so are included here.


Ik heb MyMail al een jaar of 4 geleden erop gezet omdat ik soms emails moet bewaren op mijn telefoon en soms emails moet bewaren op mijn laptop thuis. Als ik nu een email van mijn laptop verwijder dan blijft hij wel gewoon staan op mijn telefoon. Andersom is dat ook het geval en daarom heb ik dus MyMail. Ik kreeg destijds de tip: Maak het jezelf niet nodeloos ingewikkeld: via de Play Store download en installeer je "myMail", en vanaf dat moment heb je een app op je mobieltje waarmee je AL (!!!!) je emailaccounts kunt beheren!
Maar nu las ik ergens dat het niet zo verstandig is om MyMail te gebruiken. Er stond:de beste oplossing is om andere apps te gebruiken dan my.com voor je mail. Is ook beter voor je privacy, want nu worden je berichten en inloggegevens ook bij my.com opgeslagen.

Als dat niet verstandig is en iemand heeft een tip voor een andere app die beter is maar wel hetzelfde doet, dus "Als ik nu een email van mijn laptop verwijder dan blijft hij wel gewoon staan op mijn telefoon.
Andersom is dat ook het geval" dan houd ik me aanbevolen.

Ik hoop op een nuttige reactie.
 
Blijkbaar hoort je afzender-mailadres niet bij de mailserver.

Je hebt blijkbaar een @mymail.com (of iets anders afwijkends) adres terwijl je deze bij de mailserver van Zeelandnet bezorgt.
 
Het afzender adres, @zeelandnet.nl hoort gewoon bij de mailserver. Dat is al 5 jaar zo en ik heb nooit iets veranderd. Het was bijv. 3 dagen geleden ook niet alleen sinds gisteren. Op telefoon en tablet.

Blijkbaar was er gewoon sprake van een storing bij MyMail want nu is het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Het is in mijn ogen ongewoon on als afzender een domeinnaam te gebruiken die niet bij de mailserver hoort.

Dus maxima@koninklijkhuis.nl als afzender die je bij Zeelandnet aflevert. Dat zou vaak geblokkeerd worden, en terrecht.
 
Het is in mijn ogen ongewoon on als afzender een domeinnaam te gebruiken die niet bij de mailserver hoort.

Ik begrijp niet wat je bedoelt want ik gebruik natuurlijk gewoon mijn eigen email adres als afzender.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan