Windows Defender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roan52

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2012
Berichten
32
Hallo, Ik heb Avira antivirus geinstalleerd maar het icoon van windows defender blijft op de taakbalk staan ik kan het wel verbergen maar niet verwijderen
hoe kan ik dit oplossen .

Bij voorbaat dank.
 
Windows Defender doet niet onder voor andere anti-virus tools dus waarom Avira?

En alle instellingen staan in de afdeling bewerken en beveiliging.
 
Windows Defender is nog nooit zo goed geweest als ooit, maar daarmee is het nog niet de beste..

Dit stuk geeft aardig weer wat je op meerdere (onafhankelijke) plaatsen kunt lezen, oa de AV-test site in andere bewoordingen/test resultaten presentatie vorm.

@LP: heb je websites waar dit onderbouwd wordt?

Windows Defender's once-subpar malware-detection rate has gotten better, but that doesn't mean you should rely on it just yet. The software, which is part of Windows 8.1 and Windows 10, still came in last among the six products we reviewed, and its high rate of false positives confirmed that ranking. Windows Defender has an inexplicably high system impact during full scans, and does nothing to protect non-Microsoft browsers from online malware. It also has nearly no extra features. Even if you don't want to pay for antivirus protection, you can do better than Windows Defender.
Bron: https://www.tomsguide.com/us/best-antivirus,review-2588-5.html
 
Roan52 heeft waarschijnlijk geen behoefte aan een discussie Windows Defender versus Avira antivirus. Dan had hij daar wel een vraag over gesteld. Kijk even naar deze:
Remove Windows Defender Icon in Windows 10.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan