• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Listbox met keuzerondjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij kun je in een keuzelijst geen optierondjes zetten. In ieder geval geen aanklikbare, wat je vermoedelijk zou willen. Waarom, dat is een raadsel nog. In een keuzelijst maak je een selectie, en die zie je toch al in de lijst? Wat voegt een rondje dan nog toe, als het al zou kunnen? Style over Content perhaps?
 
Bedoel je dit?
Bij de eigenschappen zet je ListStyle op fnListStyleOption en bij MultiSelect op fnMultiSelectSingle.
 
Style over content.... was een goede opmerking! anders aangepakt en tot het gewenste resultaat gekomen.
Liststyle staat wel goed volgens mij, voor zover ik het kan beoordelen want dit is de eerste keer dat ik met besturingselementen iets bouw.

ik heb een nieuw voorbeeld gemaakt om mijn oplossing aan de hand van de eerste opmerking te delen en ik heb een screenshot toegevoegd van een file
waarbij de radiobuttons in een listbox staan om aan te geven waar de gedachte vandaan kwam.

Bekijk bijlage Kopie van listbox met keuzerondjes v2.xlsx

note: altijd onder de indruk van jullie brede kennis hier op het forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan