publisher

Status
Niet open voor verdere reacties.

corsas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2018
Berichten
2
Hallo mensen

Ik ben opzoek naar iemand die me kan helpen met het maken van een werkstuk in Publisher
Ik ben ongeveer 17 jaar bezig met het uitzoeken van mijn Genealogie en gekomen tot het jaar 1450
Het resultaat is een aantal file's die ik op een DVD wil samen voegen tot een soort Website. (Digitaal boek)

Om dat er gegevens in staan van veel nog in leven zijnde personen wil ik hiermee niet op het internet maar ik wil er dus een soort digitaal boek van maken.
Het geheel bevat veel verhalen foto’s akten's en filmpjes en is voorzien van heel veel linken over en weer en omvat bijna 3 GB en is dus te groot voor op een CD.
Dus is de keuze gevallen op een DVD en het voordeel hiervan is dat het altijd gemakkelijk is aan te passen en voor belangstellende te kopiëren.
Ik heb al een opzet gemaakt met een ander programma maar loop toch nog elke keer tegen problemen aan en nu wil ik het in Publisher plaatsen maar als ik met een link naar een ander file's wil, komen er allemaal beveiligingsschermen naar voren die om toestemming vragen om te openen, die niet gezien moeten worden.
Ik ben dus opzoek naar iemand die goed op de hoogte is met Publisher 2007 en mij wat wil helpen een en ander te verwezenlijken.

Vast bedankt voor uw reactie Corsas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan