Outlook 2010 werkt niet meer, Outllookconnector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepper

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Berichten
89
Hallo, wellicht een veel voorkomend probleem, veel over gelezen maar ik krijg het niet opgelost.
Na een lange update van Microsoft deze week, kon ik Outlook 2010 ( office 2010 professional) niet meer werkend krijgen, de mailboxen gaan niet open.
na het starten van Outlook en klikken op een mailbox ( 3 Ziggo mailboxen) krijg ik de melding:
"Kan de map niet uitvouwen. Internet-e-mail is niet juist geregistreerd. installeer het programma opnieuw en probeer het opnieuw."
In het menu van Outlook staat alleen tabblad bestand, en hier staat in rood ...Upgrade wordt uitgevoerd ...duurt 15 min. en Outlook Connector bijwerken, upgrade naar nieuwste versie als ik dit aanklik gebeurd niets.
Ik het Outlook connector gedownload , geïnstalleerd, werkt niet, daarna verwijderd, werkt niet. Heb Office via Apps, hersteld, maar Outlook werkt nog steeds niet.
Ik heb overigens geen outlook en hotmail e-mail alleen Ziggo mail,
Ik wil mijn oude mail wel behouden voor zover ik op ziggo/mail kan zien staan ze wel op de server,
Office en Outlook zijn geregistreerd, andere Office onderdelen Excel etc werken goed. Apparaat; Windows 10 op desktop.
Wie helpt = bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hoi Pepper, weet je toevallig of je de mailbox als POP of IMAP hebt gekoppeld? In het laatste geval lijkt het me de snelste oplossing om de mailboxen in Outlook te verwijderen en opnieuw te koppelen. Hoor graag of dit werkt!
 
Herstellen en terug zetten naar fabrieksinstellingen (via office) van Outlook lukte niet.
Accounts inzien/aanpassen ook niet omdat er geen menu in Outlook aanwezig is.
Uiteindelijk geprobeerd Outlook te verwijderen, gaat alleen als hele Office pakket, dus Word Excel Acces etc wordt verwijderd.
Dit heb ik gedaan waarna alle Office onderdelen van de pc weg waren. Daarna getracht Office via CD opnieuw te installeren, wat niet lukte als ik alle onderdelen tegelijk wil installeren, foutmelding tijdens setup.
Mogelijk zitten op de cd installatie van office 2010 verouderde onderdelen die voor problemen zorgen.
Daarna alleen Outlook in de set-up gekozen en geïnstalleerd, dit lukte, bij het openen van Outlook kreeg ik de melding dat dit niet mogelijk was vanwege een nog bezig zijnde installatieprocedure ?
Na enige tijd startte de pc opnieuw op en werd Outlook geopend MET alle accounts en oude mail er nog in en tegelijk kwamen nieuwe mailtjes binnen ??? terwijl de oude Outlook geheel verwijderd was en een blanco versie opnieuw geïnstalleerd is zonder dat ik iets heb ingevoerd. Hierna per onderdeel de rest van Office ge-setupt Word Excel etc. en Office geactiveerd en op updates gecheckt.
Zo als het nu uitziet werkt alles naar behoren. De eerste vraag van Outlook naar "Outlook Connector"ben ik niet meer tegengekomen.
Probleem "opgelost" wel enkele uren tijd gekost, ps Office 2010 wordt noch tot 2020 ondersteund, tijd voor een upgrade.
bedankt
 
Laatst bewerkt:
Oke dat is netjes zo. Goed gedaan hoor. Mochten er nog problemen van komen dan maar terugmelden. Goed weekend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan