Kan geen videofragmenten meer zien in nieuwe pc. Met free commander toegang geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Ben van windows 7 overgestapt op win10. Of het bevalt weet ik nog niet maar loop tegen het eerste probleem aan. De machine is gloednieuw, maar laat in de videobewerker een lege map ziek als het gaat om zelf gemaakte videobestanden. JPG is wel goed, evenals RAW foto's. Probeer ik de bestanden in freecommander dan krijg ik met een map met videofragmanten de kreet dat de toegang geweigerd is. Fotobestanden krijg ik wel te zien. Iemand die weet wat ik verkeerd ingesteld heb?
 
Heb je geupgrade van win7 naar win10? Wat als je gewoon met de windows verkenner naar de video map gaat?

Als het dan ook niet werkt rclick op de directory en dan: eigenschappen -> beveiliging -> geavanceerd en dan even kijken wie er staat als eigenaar
 
Ik heb een volkomen nieuwe machine met win 10. Net ontdekt dat als ik het prog opstart onder administrator dan ik dan wel bedoelde files zie. Ik neem aan dat het bij alle programma's waar win 10 dwars is een mogelijkheid is?
 
Ja, maar dat betekend ook dat de rechten de directory dus op admin niveau staan. Mogelijk is de eigenaar dan het systeem zelf en kun je er als gebruiker niet in schrijven. Je kunt altijd een andere directory nemen en deze invoegen onder de "video collectie" en ze zo toch nog vinden.
 
De enige die met de pc werkt ben ik, dus maakt het uit of mijn oplossing werkt maar niet echt de goede is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan