video_ts naar iso

Status
Niet open voor verdere reacties.

deheugden

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
1.087
Goedemiddag,

Welke tool kan ik het beste gebruiken om een video_ts naar .iso om te zetten zodat de .iso alsnog af te spelen is? De bedoeling is eigenlijk dat e.e.a. vanuit de verkenner te regelen is.
Vroeger gebruikte ik altijd magiciso, maar deze wordt niet meer geupdate en ik ben de toen aangeschafte licentie kwijt.

Dank.
 
VIDEO_TS is geen formaat, het is de informatie file van DVD en ISO is ook geen formaat maar een manier van opslag.

Om antwoord te geven op je vraag moeten we dus weten welke videocontainer ondersteund wordt op het apparaat waarop de ISO moet draaien.

OMzetten van de video zelf kan met redelijk wat tools. Ik geloof dat handbrake dit kan.
 
Waarom zou je dat naar ISO willen omzetten?
Als je van die DVD layout in de VIDEO_TS map het bestand VIDEO_TS.IFO afspeelt zal deze net zo afspelen als wanneer je een DVD schijfje in een speler doet.

Wil je er 1 bestand van maken dan kan je die converteren naar MKV.
Dat kan simpel en gratis met MakeMKV:
https://www.makemkv.com/

Dan heb je tevens alleen de hoofdfilm, dus zonder alle andere eventuele poespas er omheen als trailers en waarschuwingen.
 
Laatst bewerkt:
Vraag mij af wat nu eigenlijk de bedoeling is.

En Imgburn is een gratis tool mocht je eens nodig hebben.
 
Waarom zou je dat naar ISO willen omzetten?
Als je van die DVD layout in de VIDEO_TS map het bestand VIDEO_TS.IFO afspeelt zal deze net zo afspelen als wanneer je een DVD schijfje in een speler doet.

Wil je er 1 bestand van maken dan kan je die converteren naar MKV.
Dat kan simpel en gratis met MakeMKV:
https://www.makemkv.com/

Dan heb je tevens alleen de hoofdfilm, dus zonder alle andere eventuele poespas er omheen als trailers en waarschuwingen.

Ik heb vaak Handbrake gebruikt maar ik merk wat kwaliteitsverlies op en het hele proces duurt lang. Het omzetten naar .iso is nodig voor het afspelen op mijn Raspberry en het kopieren is makkelijker . Daarom dat ik op zoek ben naar een goede geintergreerde tool in de Windows verkenner om een .iso te maken.
 
Een MKV speelt overal af.
 
Dat zou inderdaad een goede reden kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan