IX quixk niet in te stellen in FF.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
616
bij een zoekopdracht kom ik steeds op startpage terecht, heb ik niet zo ingesteld. Bij instellen van de goede zoekmachine, krijg ik een foutmelding, dat hij al geinstalleerd zou zijn in firefox
 
Hallo, Omleiden is een verdienmodel dus is er veel software dat dit meegeleverd krijgt. Ook een download helper kan zoiets installeren of een on-line scan voor driver of computer problemen.

Vaak staat zo een programma vermeld bij de add-ons van de Internet browser. Ook verhelderend is een blik op Programma's en onderdelen want daar vind je wel eens programma resten van conversie programma's en dergelijke. Bij pas geïnstalleerde programma's kan er een afvinkje zijn gemist van een sponsor. Google brengt vaak duidelijkheid. In dit geval dus "startpage" zoeken.

Anders het programma AutoRuns een lijst laten opstellen van alles wat opstart op de computer en kijken bij de categorie Browsers. AutoRuns toont meer dan de msconfig opdracht.
 
Krijg de melding, dat deze niet uit de App store komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
melding

Waarschuwing van win10 : dat autorun niet uit de store komt. Dan: toch doorgaan?
Doe ik niet. Ben newbie in Win 10. En op de pc zit nog garantie. Ben voorzichtig.
 
Gebruikt u misschien de tablet modus...
AutoRuns is vertrouwd en hoeft niet te worden geïnstalleerd.
 
Privacyzoekmachines StartPage en Ixquick gaan samen onder dezelfde naam.
Is reeds sinds 2016
 
Privacyzoekmachines StartPage en Ixquick gaan samen onder dezelfde naam.
Is reeds sinds 2016

Aha , bedankt. Ik moet zoektermen nu 2 keer intikken.

Gebruikt u misschien de tablet modus...
AutoRuns is vertrouwd en hoeft niet te worden geïnstalleerd.

Gelukt in live mode,
dan 10 gele strepen. 8 missing DLL`s en gele streep op .exe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gele strepen door de regels heen zijn dingen die niet meer op willen starten, goed om te weten. Ik controleer alles op of ik er wel om gevraagd heb. Gelukkig is StartPage een gewaardeerde zoekmachine. StartPage heb ik nu in Chrome en twee keer typen herken ik niet maar daar is de adresbalk ook het zoekvak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan