Mini laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik ben aan het kijken naar een mini laptop. Om mee te nemen, mail te lezen, office en vooral internet. Verder hoeft ie niet bijzonder te zijn, is echt alleen voor onderweg. Wel goede WiFi en snelheid.
Nu zie ik er heel veel met 4GB, die zijn vanaf 199 tot 300 euro verkrijgbaar, in die prijsklasse zoek ik ook iets voor erbij, echter dit is onvoldoende voor windows 10 updates. Hoe doe je dit dan? Kan dat met externe HDD?
iemand een tip?
 
Dank je! Lastig zeg, want grotere opslag betekent direct een veel duurdere mini laptop.
 
Laatst bewerkt:
@ mnb,

Graag gedaan :thumb:

update:

Anderhalf jaar geleden heb ik een 2e hands 'HP Elite 2560P I-5 2.5Ghz met 8GB en 250Gb, 2de Gen' aangeschaft voor - € 230,00.
Is wel een beetje zwaar, maar vind ik fijn om mee te nemen, op vakantie en/of naar een cursus onder andere.

Was geleverd met Windows 7 Pro en heb zelf geüpgraded naar Windows 10 Pro, en ook de laatste versie 1803 is nu geïnstalleerd.

Ik was net aan het kijken naar die website, maar het lijkt erop dat de eigenaar is mee gestopt.
 
Laatst bewerkt:
Ik koop sinds ca 2009 alleen maar 2e hansjes, Dell, nooit spijt van gehad.
Het zijn business laptops of notebookjes.
Ik zit nu te typen op een Dell D430 uit eind 2009, gekocht toen ie ca 2 jaar oud was voor 250 euro, toen zelf een SSD-tje ingezet, loopt op Win7 en werkt prima

De huidige nootbookjes werken uitstekend op Win10. Heb voor het grotere en zwaarde werk een Dell 13.3 scherm E6330 met SSD en 12GB RAM, ca 300 voor betaald.

Maar 12 inch in de link kosten tussen de 170 en 230 euro, een aantal zit al een SSD in, Win10 voor een paar tientjes erbij en max ca 250 heb je een veel betere dan die gammele Acer's en zo in de winkel.
Onderdelen zijn over het algemeen goed als dat nodig zou zijn te verkrijgen.
Ik heb mijn DVD speler eruitgeklikt en via Ebay voor een 10-tje een vervangende slede gekocht waarin de klassieke HD als opslag erbij zit. Wil ik een DVD draaien... even uitzetten en wisselen, klaar, klik systeem.
Let op : dan kan niet bij alle modellen met een klik systeem, war superhandig is, soms is het met schroefjes das een stuk minder handig.

De accu van de E6330 doet het nog 6-7 uur bij normaal gebruik (geen film dus).

Link naar de 12" Dell's
https://www.remarkt.nl/laptops.html?inch=179&merk=56

In totaal heb ik er incl voor mijn ega, broer en collega al 6 zo gekocht. Geen enkele misser.

En... 3 maanden garantie... dat ga je op marktplaats niet krijgen als je privé koopt....

Give it a thought...
 
En.. het blijven 2e hansjes, dus trek op tijd aan de bel als het nok is. Via internet mag ie terug binnen 2 weken zonder opgave van reden.
Koop op afstand, lees de voorwaarden eerst goed!
 
Dat is inderdaad wel een dingetje...
 
Maar wel meestal tig maal beter dan Marktplaats....
Eenmaal gekocht is gekocht.... dan zijn die dingetjes bij webshops toch een stuk beter.
De eerste keer is het vaak toch beter of zo nog iets hebben wat niet bij jou past.

https://remarkt.nl/Algemene voorwaarden ReMarkt.pdf
12. RETOUR
1. Afnemer heeft recht op een afkoelperiode van 14 dagen na aankoop
van producten. Afnemer dient binnen deze periode schriftelijke toestemming
te vragen voor retourzending middels het daarvoor aangemaakte ticketsysteem op de homepage.
De afkoelperiode is niet van toepassing bij;
a. Zakelijke opdrachten en transacties.
b. Zogenaamde “op maat” producten. Dit zijn producten die
speciaal voor afnemer worden samengesteld
/geproduceerd.
Vraag dus na of het plaatsen van een SSD of het installeren en het kort gebruiken van Win10 hier ook onder valt.
Ik was het deze keer vergeten, maar gelukkig waren de spullen ok.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan