• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel: Vastzetten waarden die uit een ander blad komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxime1993

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2018
Berichten
3
Beste mensen,

Ik ben bezig met een checklist waarin de uitkomt op een voorblad komt voor een bepaalde week. De week veranderd automatisch. Nu wil ik dat als het volgende week is en het weeknummer veranderd in de checklist dat de waarde van de weken ervoor blijven staan zodat er een trend gezien kan worden. Wie weet hoe dit moet?

mvg,

Maxime
 

Bijlagen

  • Scenario bepaling.xlsx
    141,8 KB · Weergaven: 21
Hoi Maxime,

Ik begrijp niet wat je precies wilt. Welke waardes wil je waar laten staan?
 
Hi,

De waarde, kleuren, op het voorblad wat komt uit de rest van tabbladen komt. Nu is het zo als de week in de rest van de bladen veranderd zullen de waarde in de weken ervoor verdwijnen omdat de week veranderd. Nu wil ik dat de waarde oftewel kleuren blijven staan ookal veranderd de week.

Mvg,

Maxime
 
Tja aangezien je nergens de gegevens bewaard van voorgaande weken, zou ik de simpelste manier gebruiken. Kopieer X5:X16 en plak als waarde.
 
Ja maar stel ik open de file volgende week dan is de kleur verschoven naar de huidige week en weg bij week 23. Ik wil dat dit blijft staan, kan dit niet op een automatische manier?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan