• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rooster kleuren met VO

Status
Niet open voor verdere reacties.

ancha

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2011
Berichten
48
Hoe kan ik met VO een rooster laten kleuren.
Als ik in kolom O een x zet bij de betreffende maand dan wil ik ook dat de rooster met de betreffende maand met de aangekruiste dagen gekleurd wordt.
Nu heb ik ze handmatig gebarreerd ( zie voorbeeld )

Alvast bedankt

Bekijk bijlage Ambulance vervoer 2018.xlsx
 
ook de niet aangekruiste dagen zijn gebarreerd ( nieuw woord voor mij trouwens ). wat wil je? Alle cellen met een kruisje erachter kleuren of de gehele maand?
 
Ik zou eerst een legale versie van Office aanschaffen.
 
Waaraan zie je dat het niet legaal is?
 
@SjonR, Dat is het geheim van de smid en een fervent downloader.:d De 'kraker' is zeer goed, maar als je zijn/haar instructies niet goed leest en toepast dan bestaat de kans dat je hele systeem in de soep loopt. Met voldoende computerkennis is dat risico niet groot, maar bij wat minder kennis kan je beter even de portemonnee trekken.:d
 
maar kort samengevat? Niet zo ff te zien?
 
@SjonR, Nee, maar een ieder laat sporen achter in een office document.
 
@ VenA, dat maakt me alleen maar nieuwsgieriger :)
 
En toch staat het er Spikerhard in :cool:
 
VenA zal kunnen bevestigen dat het antwoord eigenlijk al in #11 staat :D

Het hoeft ons overigens naar mijn mening niet te beletten de vraag van TS te beantwoorden.
Tenzij de moderator er anders over denkt.
 
Mail me maar even ;)
 
Ik ben geen verenigingslid dus kan niet reageren op een privé-bericht.
 
Gedaan.
Nu begrijp je vast ook mijn hint in #11 :cool:
 
ja , nu wel

dank en word lid Edmoor, het gaat niet om die paar euro, maar jij bent helpmij pur sang. als je weigert te betalen, maak ik je wel lid............
 
Laatst bewerkt:
Als ik dat doe zal ik er ook gewoon voor betalen. Ik denk erover.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan