Produktkey wijkt af van originele key

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Ik gebruik Speccy v.1.31.732 van Piriform.com

Onder het hoofdje Besturingssyteem wordt o.a. het MS Serienummer van de in gebruik zijnde Win10 weergegeven.

Hoe komt het dat deze weergegeven Serienummer anders is als de originele code (die ik in m'n bezit heb)?

Wie kan me uit de droom helpen?
Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Dat heeft Bill van MS ooit zo bepaald en moet je mee leven. A fact of life....:)
 
In welke droom zit je dan?

Heb versie 1.32.740 en daar staat wel de juiste Product Key van W7 Ult OEM Software. Misschien ben jij wellicht wat aan het 'prutsen' geweest?
 
Laatst bewerkt:
1.32.740 deze is ook anders en
dukkel heeft 1.31.732 wie is nu aan het prutsen route99 heeft toch een item Bill doet ook maar waar die zin in heeft wanneer komt er weer een nieuwe versie en kun je weer opnieuw beginnen.
 
Das wrs nodig ivm de EFI herkenning? Klopt dat. Of wordt ie daaruit herberekend met een publieke sleutel die met de update meekomt?
Heb me er nooit in verdiept... als je betaalt of als je hem ooit vrij gekregen werkt het normaliter altijd.... er zijn dan voor mij interessantere zaken om uit te zoeken....
 
Dat zou zomaar kunnen. Tijdens installatie gebruiken grote merken hun eigen volumelicentie, die zij speciaal voor dit doel hebben gekregen. Op/in de machine staat je eigen unieke code die bij herinstallatie nodig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan