Epson Home expression XP 325

Status
Niet open voor verdere reacties.

model

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2011
Berichten
139
Beste forum gebruikers ,

Sinds enkele maanden ( 2- max.3 maand ) heb ik het probleem dat de kleuren helemaal niet goed zijn , foto's zijn echt overwegend blauw . Ik heb al wat gezocht op internet en ook op de Epson site ,maar buiten gebruik originele inkt cartridges en goed foto papier kan ik niets vinden , behalve dat het wel eens zou kunnen gebeuren na een update van win 10.

Ik gebruik op de laptop Win 10 en ja er vinden toch regelmatig updates .

Epson kan ik moeilijk om raad vragen , want ik gebruik geen Epson fotopapier , maar wel bv een Kodak en ook merkloos ,maar goede kwaliteit wat al bewezen is op vorige foto's .Ik gebruik geen originele Epson cartridges ,maar cartridges die ik aankoop via Ebay en die komen uit Duitsland en die hebben in de vorige jaren ook bewezen dat ze goed zijn .Trouwens als ik met deze cartridges en fotopapier enkele maanden geleden foto's afdrukte waren ze goed . Heb ook de printkoppen ,via het menu al 2 keer gereinigd en de print dan op gewoon A4 papier is goed , geen onderbrekingen.

dus ja wie weet raad

groeten
 
Bedankt ,

ga ik morgen uitproberen ...deze namiddag krijgen we bezoek en dan kan ik moeilijk achter de laptop gaan zitten en op en af lopen ( printer staat boven in mijn hobby kamer

ik laat zeker wat horen

groeten,

françois ( model )
 
Hallo,

Het probleem is nog NIET opgelost .....dus nog te blauwe foto's.

.Heb al printkop gereinigd ,en ook spuitkanaaltjes . bij actuele instellingen en kleurbeheer zie ik staan " photo enchange" maar kan daar niets meer over vinden om iets bij te stellen.ik gebruik de printer draadloos de laptop werkt onder win 10. Een software update van de printer software heb ik nog niet gedaan ,omdat ik schrik heb dat de printer het dan niet meer zal doen , want de installatie van de printer verliep ook niet zo goed , veel tijd ingestoken alvorens alles , dus draadloos printen en scannen goed werkte en dit lees ik van andere Epson gebruikers op forums ook.

grt
 
hallo,

het probleem is zich aan het oplossen ...er kwam te weinig geel uit de spuitkanaaltjes .heb nu meerdere keren reiniging van de print kop gedaan en ook van de spuit kanaaltjes 3 x en telkens na een reiniging de printer uit gezet en terug aan gezet ....dit zou volgens Epson moeten .De foto's zijn nu al veel minder blauw , dus nog een paar keer herhalen en dan een paar copy's maken via de scanner met een afbeelding die overwegend geel is !! Dit zou je dus kunnen krijgen als je te weinig foto's uit print , en dat zal wel in mijn geval zo zijn , ik print niet iedere week een foto uit .Meestal gebruik ik de printer om een document,handleiding etc . te printen en ja dit is dan in het zwart geprint .

grt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan