Hulp!! Hardware conflicten

Status
Niet open voor verdere reacties.

OnwetendheidXpert

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2018
Berichten
13
Ik houd het kort. Ik weet niet meer wat ik doe

Kan iemand een blik werpen op mijn systeem?

Ik heb het gevoel dat voor mijn apparaten geen recente/nieuwe software en stuurprogrammas te downloaden zijn . Wordt door intel/acer/microsoft en realtek van het kastje naar de muur gestuurd...

Tijd voor een nieuwe laptop of valt er nog wat te redden..

Heel erg bedankt!!

Bekijk bijlage 33.txt
 
Laatst bewerkt:
Niet zo paniekerig...
Vertel eerst eens welke problemen je ondervindt met dit apparaat..?
Er zijn overigens wel degelijk stuurprogramma's voor Win 10 voor deze laptop, en wel hier.
 
1. Ik krijg foutmelding, probleemoplossing. software lijkt vervolgens up to date
2. windows update geeft deze melding, pas ik vervolgens toe. bij herhaling van de oplosser, zelfde melding en oplossingen.
3. instellingen lijken verdwenen voor toetsenbord oa
4. letters verschijnen 2 seconden na aantikken pas in beeld
5. chrome erg traag, ik neem alle maatregelen
6. processor 100% geen rede voor
7. windows 10 herhaaldelijk gereset
8. gebruikersaccounts lijken zichzelf aan te maken
9. windows apps reageren haperend net als itunes met muziek
10. 3/10 opstarten lijkt het systeem de eerste 3 minuten kei snel
11. internetsnehleid erg goed, toch wegvallende verbinding

zulke dingen allemaal...

gg1.png
gg.png
 
Niet zo paniekerig...
Vertel eerst eens welke problemen je ondervindt met dit apparaat..?
Er zijn overigens wel degelijk stuurprogramma's voor Win 10 voor deze laptop, en wel hier.

In eerste bericht aangegeven, door acer, intel, microsoft etc van het kastje naar de muur gestuurd te worden nadat dit soort updates niks uithaalden, verouderd waren en dergelijke.
net als met intel HD audio en graphics, voor mijn processor is er niks te vinden, wat ik nu heb zorgt dus juist voor de problemen.

Ik ben er al maanden mee bezig, zelf uitzoeken en netjes stappen volgen maar geen succes vandaar de enige paniek.

Ik vind het gewoon erg vreemd allemaal, ondanks de verouderde laptop, erg fijn ding maar ik vraag me af wat ik nou allemaal verkeerd heb kunnen doen of gedaan ermee
 
Is Windows opnieuw installeren een optie?
Download (zie post#3 van Scrapheap) en pak de bestanden voor jouw laptop uit op een USB stick, gebruik deze daarna om je hardware te installeren na een frisse Windowsinstallatie
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat nu drie keer gedaan zonder resultaat, mal/adware scans gedaan. Systeem blijft er rare trekjes op nahouden. Ikzelf denk dat er allerlei oude/verkeerde bestanden rondslingeren
 
Wat heb je drie keer gedaan? Een schone installatie? Dan is de hardware defect.
 
Een schone installatie van Win 10 zoals Whittey en Senseo aangeven is veelal de oplossing voor dit soort problemen, dus geen herstel naar fabrieks-instellingen maar echt een schone installatie vanaf 0.
In dit geval dus niet kiezen voor "Opnieuw installeren met behoud van bestanden" maar de HDD echt helemaal leeg maken, dus alle partities op de schijf verwijderen en Windows zelf nieuwe partities laten aanmaken.
Dan is het probleem vrijwel zeker opgelost.
Voordien moet je dan uiteraard wel backups maken van data die je wilt / moet bewaren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan