• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Unieke waarden uit 2 kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry, maar daar heeft die code in powerquery weinig mee te maken. 2 formules moeten 1 worden. Waar ik de kolomnaam in moet vullen weet ik wel. Daar is verder geen bestand voor nodig.
 
1. Kijk bij 'ISO datumnotatie' in Wikipedia.
2. voer gegevens conform ISO in: 201704, 201611, etc.

Code:
Sub M_snb()
  With CreateObject("system.collections.arraylist")
    For Each it In Range("D6:D15,G6:G15")
      If Not .contains(Format(it)) Then .Add Format(it)
    Next
    .Sort
    Cells(1, 10).Resize(.Count) = Application.Transpose(.toarray())
  End With
End Sub
 
Laatst bewerkt:
Oke misschien leg ik het niet duidelijk uit.

1. Ik heb s een combinatie van 2 codes nodig die ik eerder typte. Niet voor het bestand dat ik toevoeg.
2. In het bestand dat ik heb toegevoegd werkt de sortering in werkblad "werkt niet" niet meer.
 
Wil je überhaupt geholpen worden ?
 
Klaarblijkelijk zorgt 2 vragen door elkaar stellen voor onduidelijkheid terwijl ik het toch echt duidelijk van elkaar onderscheid, dus ja dat wil ik, maar ik kan het niet duidelijker maken.

Ik heb overigens mijn datum notatie alweer omgedraaid naar jaar-maand. Dan neem ik dus de notatie van het gedeelte van het voorbeelbestand wat ik heb gepost dat werkt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan